Kätköilyä USAssa

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
paavilaj
Viestit: 13
Liittynyt: La 22.11.2008 18:06

Kätköilyä USAssa

Viesti Kirjoittaja paavilaj » La 19.12.2009 22:02

Lähden 26.12 Washington DChen ja ajattelin samalla etsiä kätkön tai pari. Mieleeni juolahti, onko USAssa kätköilyssä otettava jotakin erityistä huomioon. Poliisia kannattaa ilmeisesti pelätä, ettei tule ammutuksi epäilyttävän käytöksen vuoksi, mutta olisiko vielä jotain muuta? Etsin kätköjä gaminin autonavigaattorin kanssa, joten onkohan olemassa joitakin rajoituksia noiden navigaattoreiden ym. teknisten laitteiden tuomisesta USAn maankamaralle?
Vinkkejä otetaan vastaan=)

-lub
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 23.12.2008 23:23
Paikkakunta: Egentliga Finland

Re: Kätköilyä USAssa

Viesti Kirjoittaja -lub » La 19.12.2009 22:38

Olin helmikuussa Orlandossa hieman FamilyTonterin jälkeen. Kysyin heiltä hieman samaa kuin sinä nyt. Itse olen mieltä jotta pimeässä etsiskelyä voisi välttää tai ainakin pyrkiä hakemaan purkkeja päivisin. Niin ei luulisi olevan niin epäilyttävää liikkua ja tuikkia taskarilla pusikoissa. Jemmoja ja harrastajiahan siellä on vaikka hurumykky. Kuten täällä, niin myös siellä tein lähestymisen ensin autonavigaattorilla (vuokra-autolla), sitten lähietäisyydeltä eli parkkipaikalta käsikepsillä eteenpäin (omilla suunnitusvempaimilla, maahantuonnissa ei mitään erityistä). Silmäilisin myös etten joutuisi liikkumaan yksityisalueilla (ainakaan merkityillä). Siellä kun saattaa olla vielä tarkempaa omien alueiden vartiointi. Mukavaa matkaa USAn purkkiviidakkoon.

Avatar
mikko&sira
Viestit: 466
Liittynyt: La 06.01.2007 10:35
Paikkakunta: Espoo

Re: Kätköilyä USAssa

Viesti Kirjoittaja mikko&sira » Su 20.12.2009 0:46

Reilut 200 purkkia olen USA:sta löytänyt ilman mitään ongelmia. Kokemuksia on Nykistä, Orlandosta, Miamista, Key Westistä, LA:sta ja Las Vegasista eli niin idästä kuin lännestä ja hyvin olen selvinnyt.
Ei se Amerikka oikeasti ole ihan samanlainen paikka kuin elokuvissa :wink: ja poliiseja ei tarvitse pelätä. Navigaattorin saa viedä mukanaan ihan niin kuin muutakin käyttö- ja viihde-elektroniikkaa.
Mukavaa matkaa ja onnistuneita purkkibongailuja.
Maailma on erilainen geokätköilijän silmin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”