Missä puh.nrot?
Missä puh.nrot?
Olen jossain nähnyt maininnan, että täällä olisi kätköilijöiden puh.nroita saatavissa. Mistähän ne löytyisivät, nyt olisi yhden tarve?
Re: Missä puh.nrot?
Vasemmasta yläkulmasta Kätköilijät > Puhelinluettelo
Kiitti. Lähetin pyynnön avata tuo puh.nroluettelo mulle, ei nimittäin avaudu. OHjeissa luki epämääräisesti, että pitää olla jonkin verran kätköjä haettu, ennenkuin avautuu. Mikä lienee tuo jonkin verran...
Olet varmaankin jo tehnyt nimimerkin vahvistuksen?Lauja kirjoitti:Kiitti. Lähetin pyynnön avata tuo puh.nroluettelo mulle, ei nimittäin avaudu. OHjeissa luki epämääräisesti, että pitää olla jonkin verran kätköjä haettu, ennenkuin avautuu. Mikä lienee tuo jonkin verran...
http://www.geocache.fi/terms/info.php kirjoitti: Vahvista vielä geocaching.com tunnuksen "omistajuutesi" geocache.fi:lle
Se tapahtuu sisäänkirjautuneena oikean yläkulman käyttäjäkohtaisista linkeistä valitsemalla "Vahvistus"
Vahvistuksen jälkeen sinulla on mahdollisuus lisäksi mm. käyttää geochecker-palvelun omat kätköt -ominaisuuksia, päivittää kätkö- ja reissaajatietoja. Mikäli sinulla on jonkin verran löydettyjä kätköjä myös puhelinluettelo avataan heti käyttöösi, muuten se avataan kun löytöjä kertyy sinulle.
Olen kyllä tehnyt vahvistuksen. Ja sen jälkeen on kertynyt löytyjä.