Geocache.fi:n Putiikki nyt auki!
Re: Geocache.fi:n Putiikki nyt auki!
En uskalla luvata että marraskuun jälkeen kirjoitetut kommentit osallistuisivat vielä kilpailuun, sinänsä tuo osallistumisaika kuitenkin oli rajattu putiikin alkurääkäisyvaiheeseen
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Jaa, no sitten äytyy toivoa että tuli tilaus tehtyä silloin marraskuun puolella
~Don't worry, be happy!~
Juuri saapuneen tiedon mukaan Kiinalainen uusivuosi sekoittaa kolikkovalmistajan aikataulut ja kolikoiden saapuminen siirtyisi tähän hetken tiedon mukaan helmikuun lopullehaksu10 kirjoitti:Koska soutuveneen matka voi kuitenkin kestää niin mahdollista on että menee helmikuulle kunnes kolikot pääsevät perille. Mutta tähän ketjuun tulee lisää tietoa heti kun sitä on tarjota.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kuva oli luvattu tähän ketjuun mutta en ollut ollenkaan huomioinut sitä, ettei kaikki käytä facebookia vaan kuva oli vain siellä muka kaikkien näkyvillä.haksu10 kirjoitti:Jokainen setti sisältää neljä geokolikkoa (kuva tulee tähän ketjuun lähiaikoina kun lopullinen versio on valmis).
Tässäpä nyt luvattu kuva myös tänne ketjuun!
- Liitteet
-
- Pikavilkaisu kolikkoon
- gcfi-kolikko.jpg (122.01 KiB) Katsottu 3365 kertaa