Useimmat mystipalapelit käyttävät Jigidin alustaa, jokat oimii Flash Playerillä.
Nyt Chrome ilmoittelee, että Flash Playeriä ei enää tueta joulukuun 2020 jälkeen.
Mitäs sitten?
Käykö kuten Firefoxin mainioiden Greasemonkey lisähärpäkkeiden kanssa; Greasemonkeytä ei enää tueta ja Tampermonkeyn kautta en ole saanut lisukkeita toimimaan.
Palapelikätköt
Palapelikätköt
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut
Re: Palapelikätköt
Äh, pistäkää vain automaattipäivitykset pois päältä niin mitään ei tapahdu! Turhaa pelottelua tuollaiset "tietoturvariskit". Minä olen käyttänyt Windows ME:tä ja Internet Exploreria vuodesta 2000 asti ja vaikka päivitykset käyttikselle loppuivat jo ajat sitten niin mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut!
Order erection pills online!
Re: Palapelikätköt
Ymmärsin itse tän muuten, mutta saanko kyseenalaistaa loppuosanZergei kirjoitti: ↑Ti 27.08.2019 19:30Äh, pistäkää vain automaattipäivitykset pois päältä niin mitään ei tapahdu! Turhaa pelottelua tuollaiset "tietoturvariskit". Minä olen käyttänyt Windows ME:tä ja Internet Exploreria vuodesta 2000 asti ja vaikka päivitykset käyttikselle loppuivat jo ajat sitten niin mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut!
Moi