omat tilastoni

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Arto.M
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 28.09.2009 18:10

Re: omat tilastoni

Viesti Kirjoittaja Arto.M » Ma 28.09.2009 20:04

Terve. Selailin omia tilastojani, ja löysin mielestäni epäilyttävän kohdan. Olen melko uusi käyttäjä sivustolla, joten möhlinki voi todennäköisesti olla minunkin. Mutta, kohdassa "perustilastot", näkyy, että olen löytänyt 1 kätkön. Se pitää paikkansa. Mutta lisäksi lukee, että olen piilottanut yhden kätkön, jota en ole tehnyt. Mistä tämä mahtaisi johtua? Geocaching.com sivustolla tätä piilotusta ei kuitenkaan näy.

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: omat tilastoni

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ma 28.09.2009 20:11

Minullakin on pitkään kummitellut piilotusmääränä yksi, jo silloinkin, kun en ollut vielä ollut piilottanut yhtään omaa kätköä. Nyt omia kätköjä on kolme, ja silti piilotusmäärä on yksi. Ei tuo sinänsä minua haitaa, mutta ilmoitinpa kuitenkin...

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: omat tilastoni

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 28.09.2009 20:32

Arto.M kirjoitti:Terve. Selailin omia tilastojani, ja löysin mielestäni epäilyttävän kohdan. Olen melko uusi käyttäjä sivustolla, joten möhlinki voi todennäköisesti olla minunkin. Mutta, kohdassa "perustilastot", näkyy, että olen löytänyt 1 kätkön. Se pitää paikkansa. Mutta lisäksi lukee, että olen piilottanut yhden kätkön, jota en ole tehnyt. Mistä tämä mahtaisi johtua? Geocaching.com sivustolla tätä piilotusta ei kuitenkaan näy.
Mikäli ei ole omia kätköjä luvun pitäisi olla toki nolla... ja nyt osaltasi onkin (ja muiden virheelliset päivittyy sitä mukaa kuin palvelin raksuttelee tietoja).
Stone'5 kirjoitti:Minullakin on pitkään kummitellut piilotusmääränä yksi, jo silloinkin, kun en ollut vielä ollut piilottanut yhtään omaa kätköä. Nyt omia kätköjä on kolme, ja silti piilotusmäärä on yksi. Ei tuo sinänsä minua haitaa, mutta ilmoitinpa kuitenkin...
Nyt myös sinun lukeman pitäisi olla oikein.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Arto.M
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 28.09.2009 18:10

Re: omat tilastoni

Viesti Kirjoittaja Arto.M » Ma 28.09.2009 21:07

haksu10 kirjoitti:
Arto.M kirjoitti:Terve. Selailin omia tilastojani, ja löysin mielestäni epäilyttävän kohdan. Olen melko uusi käyttäjä sivustolla, joten möhlinki voi todennäköisesti olla minunkin. Mutta, kohdassa "perustilastot", näkyy, että olen löytänyt 1 kätkön. Se pitää paikkansa. Mutta lisäksi lukee, että olen piilottanut yhden kätkön, jota en ole tehnyt. Mistä tämä mahtaisi johtua? Geocaching.com sivustolla tätä piilotusta ei kuitenkaan näy.
Mikäli ei ole omia kätköjä luvun pitäisi olla toki nolla... ja nyt osaltasi onkin (ja muiden virheelliset päivittyy sitä mukaa kuin palvelin raksuttelee tietoja).
Kiitos!

Avatar
rp55
Viestit: 350
Liittynyt: Ke 20.12.2006 22:11
Paikkakunta: Iisalmi

Re: omat tilastoni

Viesti Kirjoittaja rp55 » Ke 30.09.2009 12:27

Joku mättää, minulla näyttäisi olevan löytöjä 2880 ! Tietääkseni karvan alle 500 :lol:
rp55
Sunt pueri pueri et pueri puerilia tractant.
Pojat on poikia, ja pojilla poikien huvit

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: omat tilastoni

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 30.09.2009 13:24

rp55 kirjoitti:Joku mättää, minulla näyttäisi olevan löytöjä 2880 ! Tietääkseni karvan alle 500 :lol:
Ok, laitoin lukeman nyt kohdalleen (en takaa että vielä pysyy oikeana) ja alan etsimään missä härvelissä lukumäärä ei vaihdu kun käyttäjä vaihtuu (eli määrä kopioituu toiselta käyttäjältä).

Kiitos huomiosta.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”