Enkö sponsoroi?

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Jusu
Viestit: 151
Liittynyt: To 08.02.2007 9:04

Enkö sponsoroi?

Viesti Kirjoittaja Jusu » Pe 16.04.2010 17:15

Kun roikotan hiirtä geocache.fi-sivun oikeassa yläkulmassa nimimerkkini päällä, niin aukeaa Käyttäjäinfo-ikkuna. Se sanoo mm. "olet ollut geocache.fi -sponsori ajalla 17.04.2009 - 17.10.2009. Sponsorointisi on päättynyt."

Olen kuitenkin sponsoroinut kahdella kympillä Kiven allan kautta helmikuun alussa (taisi olla 5.2), ja olen jopa maksanut laskun. En laittanut tällä kertaa pokaalia tai tekstiä.

Ei tällä nyt niin väliä ole, mutta tulipa ilmoitettua.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Enkö sponsoroi?

Viesti Kirjoittaja aku506 » Pe 16.04.2010 17:32

Jusu kirjoitti:Kun roikotan hiirtä geocache.fi-sivun oikeassa yläkulmassa nimimerkkini päällä, niin aukeaa Käyttäjäinfo-ikkuna. Se sanoo mm. "olet ollut geocache.fi -sponsori ajalla 17.04.2009 - 17.10.2009. Sponsorointisi on päättynyt."

Olen kuitenkin sponsoroinut kahdella kympillä Kiven allan kautta helmikuun alussa (taisi olla 5.2), ja olen jopa maksanut laskun. En laittanut tällä kertaa pokaalia tai tekstiä.

Ei tällä nyt niin väliä ole, mutta tulipa ilmoitettua.
Jos et ole ottanut pokaalia (Syöttänyt nimimerkkiäsi) ostostasi ei voida yksilöidä sinun tunnuksellesi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Enkö sponsoroi?

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 16.04.2010 17:35

Jusu kirjoitti:Kun roikotan hiirtä geocache.fi-sivun oikeassa yläkulmassa nimimerkkini päällä, niin aukeaa Käyttäjäinfo-ikkuna. Se sanoo mm. "olet ollut geocache.fi -sponsori ajalla 17.04.2009 - 17.10.2009. Sponsorointisi on päättynyt."

Olen kuitenkin sponsoroinut kahdella kympillä Kiven allan kautta helmikuun alussa (taisi olla 5.2), ja olen jopa maksanut laskun. En laittanut tällä kertaa pokaalia tai tekstiä.

Ei tällä nyt niin väliä ole, mutta tulipa ilmoitettua.
Tähän tulikin jo vastaus mutta laitan nyt tämänkin kun valmiiksi ehdin kirjoittamaan :)

Tieto on nyt päivitetty sinun tietoihin kun sopiva maksu löytyi.

Täytynee pyytää lisämään lomakkeeseen myös "ei pokalia, vain maksukirjaus" -kenttä koska mikäli maksussa ei ole viesti- tai pokaalikentissä mitään mistä saisin maksajan nimimerkin selville jää tämä minulle arvoitukseksi (tilauksesta ei muita tilaajatietoja välitetä geocache.fi:lle).

Siihen saakka voisi muuten todeta että pistäkää pokali -kenttään vaikkapa nimimerkki ja perään sulkuihin (ei pokalia) tms. niin nimimerkille saan tällöin maksukirjauksen tehtyä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Jusu
Viestit: 151
Liittynyt: To 08.02.2007 9:04

Re: Enkö sponsoroi?

Viesti Kirjoittaja Jusu » Pe 16.04.2010 17:53

Kiitoksia! Niinpä onkin, ettei nimimerkki ilmene mistään, vaikka tekee tilauksen Kiven alle rekisteröityneenä. Ihan muistelin, että se nimimerkki sisältyisi valmiiksi syötettyihin tietoihin. Niin juu, ostin samalla kännyhälyä varten saldoa. Siellähän kysytään nimimerkki, joten sen syötin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”