Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
fifixi
Viestit: 133
Liittynyt: Pe 10.07.2009 0:47
Paikkakunta: Tampere

Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja fifixi » To 01.10.2009 8:40

Piti katsoa mitä premium käyttäjille tarkoitettuja kätköjä löytyy kun huomasin uutisista että on tullut uusia ominaisuuksia. Olenko aivan kädetön vain mistä nämä premiumkäyttäjien lisähakuoptiot oikein löytyy? Olen logannut sisään ja PR-ikoni näkyy, mutta 'kartta ja listaus' -sivu näyttää suppeampia hakuvaihtoehtoja eikä tätä: http://www.geocache.fi/terms/haku_premium.gif

Pitääkö toi laittaa jostain päälle?

ghwrig
Viestit: 85
Liittynyt: Ti 21.10.2008 19:30

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja ghwrig » To 01.10.2009 8:58

Oletko klikannut siittä missä ´kartta ja listaus´ sivulla lukee "näytä lisäehdot", sinertävä palkki omien ehtojen alapuolella..

fifixi
Viestit: 133
Liittynyt: Pe 10.07.2009 0:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja fifixi » To 01.10.2009 9:03

ghwrig kirjoitti:Oletko klikannut siittä missä ´kartta ja listaus´ sivulla lukee "näytä lisäehdot", sinertävä palkki omien ehtojen alapuolella..
No sehän se! Eipä osunut tuo silmiini kun ei näytä miltään painikkeelta (enemmänkin väliotsikolta), mutta tosiaan kun "näytä lisäehdot" tekstiä klikkasi niin tuli kaikki optiot näkyviin.

Kiitos!

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » To 01.10.2009 20:21

Kauankohan menee preimum- maksun maksettuaan että myös .fi- sivuston prm- toiminnot on käytettävissä?... Tässä odoteltu jo jonkin aikaa....... :D
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja LQ » To 01.10.2009 20:24

Tonny0909 kirjoitti:Kauankohan menee preimum- maksun maksettuaan että myös .fi- sivuston prm- toiminnot on käytettävissä?... Tässä odoteltu jo jonkin aikaa....... :D
RTFM
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 02.10.2009 21:02

Tonny0909 kirjoitti:Kauankohan menee preimum- maksun maksettuaan että myös .fi- sivuston prm- toiminnot on käytettävissä?... Tässä odoteltu jo jonkin aikaa....... :D
Käytännössä yleensä saa odottaa ikuisesti ellei
a) tilaa premiumia Kiven alta
b) klikkaa sitä omat tiedot -sivun premiumtarkastuslinkkiä, mikä näkyy ei-premiumeilla, ja mistä olen koittanut toitottaa joka välissä

tai

c) haksu10 tee manuaalista tarkastusta valittavalle käyttäjälle

Tällä hetkellä ei ole mahdollista tarkastaa käyttäjien premiumtasoja automaattisesti suuren käyttäjämäärän sekä tarkastusrutiinin hankaluuden ja pitkäkestoisuuden takia. Mahdollista olisi tehdä tarkastuksia jos käyttäjä tallentaisi geocache.fi -palveluun geocaching.com -salasanansa jolloin käyttäjätunnus/salasana -yhdistelmällä pystyisi geocaching.comin apiliitynnän kautta tekemään tarkastuksen.

Toisaalta, jos olisi lomake millä salasanan tallentaisi niin missä ihmeessä sitä pitäisi toitottaa kun tuolta omat tiedot -sivultakaan ei kukaan tunnu löytävän tuota tarkastuslinkkiä... eikä viitsisi etusivullekaan joka asiaa erillisin punaisin tekstein kirjoittaa :(
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja aku506 » Pe 02.10.2009 21:11

haksu10 kirjoitti:Toisaalta, jos olisi lomake millä salasanan tallentaisi niin missä ihmeessä sitä pitäisi toitottaa kun tuolta omat tiedot -sivultakaan ei kukaan tunnu löytävän tuota tarkastuslinkkiä...
Täällä???
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ke 14.10.2009 20:56

Minä en saa omalla tunnuksellani tehtyä Kartta ja Listaus -hakuja, jos hakuehtona on käyttäjäkohtainen (Etsimättä/löytämättä) ehto. Haku palauttaa 0 tulosta. Heittomerkittömällä tunnuksella ilmeisesti toimii, eli vian syy on tuttu... :roll:

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 15.10.2009 12:24

Stone'5 kirjoitti:Minä en saa omalla tunnuksellani tehtyä Kartta ja Listaus -hakuja, jos hakuehtona on käyttäjäkohtainen (Etsimättä/löytämättä) ehto. Haku palauttaa 0 tulosta. Heittomerkittömällä tunnuksella ilmeisesti toimii, eli vian syy on tuttu... :roll:
Huoh... jospa nyt... pahoittelut jne...
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Premiumkäyttäjän kätköhakuoptiot

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » To 15.10.2009 13:35

haksu10 kirjoitti:
Stone'5 kirjoitti:Minä en saa omalla tunnuksellani tehtyä Kartta ja Listaus -hakuja, jos hakuehtona on käyttäjäkohtainen (Etsimättä/löytämättä) ehto. Haku palauttaa 0 tulosta. Heittomerkittömällä tunnuksella ilmeisesti toimii, eli vian syy on tuttu... :roll:
Huoh... jospa nyt... pahoittelut jne...
Nyt toimii, suuret kiitokset!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”