Keskustelufoorumi pikalinkeissä

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Keskustelufoorumi pikalinkeissä

Viesti Kirjoittaja aku506 » Su 25.10.2009 19:44

Outoa kyllä, mutta minun piti kirjoittaa tähän toinen "vika", mutta keksinkin että se on todella järkevä ominaisuus =)

Mutta itse asiaan:
Keskustelufoorumia ei saa poistettua pikalinkeistä eikä sen puoleen ilmeisesti lisättyäkään. Kun klikkaan: Poista pikalinkeistä tulee viesti: Tsing tsong ping pong! ja kun yritän lisätä (Se tosin on siellä jo...) tulee viesti: Plup... plup plup... vettä kovalevyssä. =)

Itseäni ongelma ei haittaa ja en vaadi korjaamista, mutta ajattelin ilmoittaa...

OT: Nuo virheilmoitukset ovat muuten hauskoja!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelufoorumi pikalinkeissä

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 25.10.2009 21:47

aku506 kirjoitti:Keskustelufoorumia ei saa poistettua pikalinkeistä eikä sen puoleen ilmeisesti lisättyäkään. Kun klikkaan: Poista pikalinkeistä tulee viesti: Tsing tsong ping pong! ja kun yritän lisätä (Se tosin on siellä jo...) tulee viesti: Plup... plup plup... vettä kovalevyssä. =)
Kiitos ilmoituksesta!

Nyt koitin ravistella vettä pois ja tuntuisi taas tuokin ominaisuus toimivan... :)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Keskustelufoorumi pikalinkeissä

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ma 26.10.2009 7:41

Hyvä! Nopeaa toimintaa!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”