Haastetaulu

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
juhanili
Viestit: 173
Liittynyt: To 02.07.2009 8:56

Haastetaulu

Viesti Kirjoittaja juhanili » Pe 17.09.2010 19:15

Huomasin tänään uuden ominaisuuden haastetaulussa:

"Tilastojen haastetauluun on lisätty mahdollisuus näyttää ensimmäisenä ko. tyyppisenä löytönä iältään vanhin kätkö (normaalisti näytetään 1. kyseisen tyypin loggaus)"

Mulla ainakin kävi kuitenkin niin, että eräät ulkomailla saadut vanhimmat löydöt tietyillä kombinaatioilla ei tule oikein koska jostain syystä niiden päivämääräformaatti on eri kuin kotimaisissa. Esim 1,5/4,5 tulee väärin

Asialla ei mun kannalta ole toistaiseksi merkitystä kun ei ole haastemäärät vielä kasassa.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Haastetaulu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 18.09.2010 0:29

juhanili kirjoitti:Huomasin tänään uuden ominaisuuden haastetaulussa:

"Tilastojen haastetauluun on lisätty mahdollisuus näyttää ensimmäisenä ko. tyyppisenä löytönä iältään vanhin kätkö (normaalisti näytetään 1. kyseisen tyypin loggaus)"

Mulla ainakin kävi kuitenkin niin, että eräät ulkomailla saadut vanhimmat löydöt tietyillä kombinaatioilla ei tule oikein koska jostain syystä niiden päivämääräformaatti on eri kuin kotimaisissa. Esim 1,5/4,5 tulee väärin

Asialla ei mun kannalta ole toistaiseksi merkitystä kun ei ole haastemäärät vielä kasassa.
Päivämäärän näyttö on nyt korjattu.

Valitettavasti sillä ei haastetauluun ole merkitystä; ulkomaisten löytöjen osalta data on eri tavalla tallennettu ja tietoja luetaan vasta kun taulua jo piirrellään. Tutkin eri keinoja miten tilannetta saisi korjattua (olen jo ihan solmussa datan kanssa) mutta vielä en ole keksinyt mitään järkevää tilanteen suhteen.

Siispä toistaiseksi haastetaulun piilotusehto toimiikin vain Suomen kätköjen kanssa :(
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
eastwoods
Viestit: 54
Liittynyt: To 14.08.2008 17:53

Re: Haastetaulu

Viesti Kirjoittaja eastwoods » Su 19.09.2010 23:29

Haksulta kaipaan ihan pikkuisen vielä apuja.. Tai keltä vaan asian jo tajunneelta.. Kuinka saan omiin tilastoihini vaihdettua tämän option, että näen kätköjen iän mukaan mitä on tullut löydettyä? Nyt näen siis omien loggausteni iän mukaan kuten ne alkuunsa olikin.

Entä se Suomen kartta.. Onko prosenttien merkitys mikä? Kiistaa tämä jo ehti himpun verran aiheuttamaan, kun pähkittiin, mitä kaikkea ne voisi tarkoittaa :roll:
Mutta hymyssä suin katotaan, kuka vetäisee pidemmän korren..

Hieno homma, että näitä taulukkoja ja hienouksia tulee kun sieniä sateella! Kun vielä oppisi käyttämään niitä! Joten kiitos mastrolle, muista välillä huilata!

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Haastetaulu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 19.09.2010 23:48

eastwoods kirjoitti:Haksulta kaipaan ihan pikkuisen vielä apuja.. Tai keltä vaan asian jo tajunneelta.. Kuinka saan omiin tilastoihini vaihdettua tämän option, että näen kätköjen iän mukaan mitä on tullut löydettyä? Nyt näen siis omien loggausteni iän mukaan kuten ne alkuunsa olikin.

Entä se Suomen kartta.. Onko prosenttien merkitys mikä? Kiistaa tämä jo ehti himpun verran aiheuttamaan, kun pähkittiin, mitä kaikkea ne voisi tarkoittaa :roll:
Mutta hymyssä suin katotaan, kuka vetäisee pidemmän korren..

Hieno homma, että näitä taulukkoja ja hienouksia tulee kun sieniä sateella! Kun vielä oppisi käyttämään niitä! Joten kiitos mastrolle, muista välillä huilata!
1) Kuvan osoitteeseen &type=2 tähän tyyliin

2) Prosentit maakuntataulussa ovat satunnaisgeneraattorilla luotuja numeroita mitkä koittaa näyttää hyvältä... toki niitä voisi pitää myös kyseisen maakunnan löydettyjen kätköjen ja löytämättömien kätköjen välisenä prosenttilukuna, eli esim. 50% tarkoittaisi että on löytänyt 50% maakunnan kätköistä mutta näin varmaan ei ole (en enää tiedä mistään mitään tilastojen suhteen)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”