Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
TeemuH
Viestit: 432
Liittynyt: To 10.07.2008 14:45
Paikkakunta: Lahti

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja TeemuH » Ke 14.08.2013 14:44

Jos haluat oman oletuskartan pois käytöstä se onnistuu suorittamalla haku ja klikkaamalla "-> oletus"-nappia minkä jälkeen avautuu ruutu josta voit painaa nappia "poista oletusnäkymä käytöstä".

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 14.08.2013 18:39

Forestress kirjoitti:Karttahauista on tässä tullut mieleen, että mitä tuon "uusi haku" -nappulan pitäisi tehdä? Tällä hetkellähän se ilmeisesti (?) palauttaa käyttäjän määrittelemän oletushaun hakuehdot lomakkeelle, kun taas tuntuisi jotenkin loogisemmalta ( :?: ), jos se palauttaisi jonkinlaisen "geneerisen blankon", jossa ei ole mitään valintoja tehtynä, vaan saa aloittaa haun aina puhtaalta pöydältä (esim. ei omaa ehtoa, 100 kätköä, ei kilometrirajoitusta, ei attribuutteja, ei tyyppivalintaa jne.). Käyttäjän oletushaku voi tällöin olla vaikka kuinka ufo, mutta silti pystyisi tekemään uuden haun juuri sillä hetkellä kiinnostavilla hakuehdoilla riippumatta oletuksesta.
Tässä sinänsä oli ajatusvirhe. "Uusi haku" -toiminnon piti palauttaa oletusnäkymä (100 uusinta) mutta itse asetettu oletusnäkymähän jyräsi tällöinkin tyhjän oletusnäkymän.

Nyt tämä fiksattu ja "uusi haku" antaa blankon lomakkeen jne.

Samalla kätkökartan yläosaan tuli uusi "Paikanna" -nappi, jolla saa kartan keskittymään omaan sijaintiinsa. Mikäli GPS-tietoa ei ole käytössä paikannus tapahtuu IP-perustaisesti jolloin sijainti on esim. nettioperaattorin sijainti mutta jos GPS -tieto on käytössä ja antaa luvan sen käyttöön kartan pitäisi pompsahtaa juuri oikeaan paikkaan.

Paikanna -toiminnon yhteydessä oikean alalaidan koordinaatteihin päivittyy saatu sijainti joten keskipiste -haku tapahtuu sitten kyseisen sijainnin perusteella.

PS: Koko Paikanna -toiminto on haksun bugi-beta-viritelmä joten... ;)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
H&I.
Viestit: 133
Liittynyt: Su 25.10.2009 0:58

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja H&I. » Ke 14.08.2013 22:18

haksu10 kirjoitti:Samalla kätkökartan yläosaan tuli uusi "Paikanna" -nappi, jolla saa kartan keskittymään omaan sijaintiinsa. Mikäli GPS-tietoa ei ole käytössä paikannus tapahtuu IP-perustaisesti jolloin sijainti on esim. nettioperaattorin sijainti mutta jos GPS -tieto on käytössä ja antaa luvan sen käyttöön kartan pitäisi pompsahtaa juuri oikeaan paikkaan.
Hieno juttu :D! Viimeksi sunnuntaina tälle olisi ollut kovasti tarvetta, kun kiertelimme laajalla alueella ja yritin iPadillä listailla lähialueen kätköjä, enkä aina kovinkaan tarkkaan tiennyt, missä ollaan.
** H&I. - aivourheilija **

Avatar
rauski
Viestit: 280
Liittynyt: Pe 04.07.2008 13:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja rauski » Ke 14.08.2013 22:36

Upeaa mahtavaa hiphurraa!
Tämmöistä "paikanna" -palvelua olen aina toivonut, mutten ole rohjennut (tai edes älynnyt) ehdottaa!
On vaan niin pirun kätevä, kun tuo duunikin saati muut harrasteet on aikalailla "liikkuvaista" sorttia.
Kiitos Haksu!
"Maailmassa monta on ihmeellistä rasiaa..."

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Forestress » Pe 16.08.2013 22:42

haksu10 kirjoitti:Tässä sinänsä oli ajatusvirhe. "Uusi haku" -toiminnon piti palauttaa oletusnäkymä (100 uusinta) mutta itse asetettu oletusnäkymähän jyräsi tällöinkin tyhjän oletusnäkymän.

Nyt tämä fiksattu ja "uusi haku" antaa blankon lomakkeen jne.
Öö, tällä hitaalla hämäläisellä näkyy kyllä edelleen uusi haku -lomakkeella se oma oletushaku...
BTW, tuli vaan mieleen, että voisihan se olla tuollaisen "paikanna"-napin tyyppinen "tyhjennä (hakuehdot)"-nappikin, jolla saisi varmasti tyhjän lomakkeen.
--- Forestress - Forest is my Fortress ---

Pete_P
Viestit: 114
Liittynyt: Ti 17.07.2012 17:53

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Pete_P » Pe 16.08.2013 22:48

Forestress kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Tässä sinänsä oli ajatusvirhe. "Uusi haku" -toiminnon piti palauttaa oletusnäkymä (100 uusinta) mutta itse asetettu oletusnäkymähän jyräsi tällöinkin tyhjän oletusnäkymän.

Nyt tämä fiksattu ja "uusi haku" antaa blankon lomakkeen jne.
Öö, tällä hitaalla hämäläisellä näkyy kyllä edelleen uusi haku -lomakkeella se oma oletushaku...
BTW, tuli vaan mieleen, että voisihan se olla tuollaisen "paikanna"-napin tyyppinen "tyhjennä (hakuehdot)"-nappikin, jolla saisi varmasti tyhjän lomakkeen.

Samaan oletushakuun olen päätynyt jo monta kertaa ja vasta tänään näin ensimmäisen kerran sen paikanna napinkin, joten ehkä se tyhjä hakukin joku päivä sieltä kätköilykunnista tänne periferiaan tulee.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 17.08.2013 1:26

Forestress kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Tässä sinänsä oli ajatusvirhe. "Uusi haku" -toiminnon piti palauttaa oletusnäkymä (100 uusinta) mutta itse asetettu oletusnäkymähän jyräsi tällöinkin tyhjän oletusnäkymän.

Nyt tämä fiksattu ja "uusi haku" antaa blankon lomakkeen jne.
Öö, tällä hitaalla hämäläisellä näkyy kyllä edelleen uusi haku -lomakkeella se oma oletushaku...
BTW, tuli vaan mieleen, että voisihan se olla tuollaisen "paikanna"-napin tyyppinen "tyhjennä (hakuehdot)"-nappikin, jolla saisi varmasti tyhjän lomakkeen.
"Tyhjennä (hakuehdot)" -nappia on mahdoton tehdä koska en selvästikään saa lomaketta tyhjäksi. Ja koska se ei onnistu niin se ei onnistu vaikka tekisi kuinka hienoja nappeja. Tuntuu siltä että mä tarvitsen nappeja!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Seq » La 17.08.2013 15:36

haksu10 kirjoitti:
Forestress kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Tässä sinänsä oli ajatusvirhe. "Uusi haku" -toiminnon piti palauttaa oletusnäkymä (100 uusinta) mutta itse asetettu oletusnäkymähän jyräsi tällöinkin tyhjän oletusnäkymän.

Nyt tämä fiksattu ja "uusi haku" antaa blankon lomakkeen jne.
Öö, tällä hitaalla hämäläisellä näkyy kyllä edelleen uusi haku -lomakkeella se oma oletushaku...
BTW, tuli vaan mieleen, että voisihan se olla tuollaisen "paikanna"-napin tyyppinen "tyhjennä (hakuehdot)"-nappikin, jolla saisi varmasti tyhjän lomakkeen.
"Tyhjennä (hakuehdot)" -nappia on mahdoton tehdä koska en selvästikään saa lomaketta tyhjäksi. Ja koska se ei onnistu niin se ei onnistu vaikka tekisi kuinka hienoja nappeja. Tuntuu siltä että mä tarvitsen nappeja!
Johtuu selaimesta, joka muistaa lomakkeiden arvot.

Yksi vaihtoehto on nimetä lomakkeiden kentät dynaamisesti tai sitten kertoa, ettei cachetettyjä arvoja haluta...

Avatar
pipsa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 16.08.2011 17:44
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja pipsa » La 17.08.2013 16:00

tämmönen kyssäri, kun olen katsellut tuota loggausmäärä listaa
http://www.geocache.fi/players/finlogs. ... a=0&show=0

aina välillä osuu silmään sellaisia tyyppejä, joista ei ole linkkiä lainkaan gc.com:n profiiliin.

esim.
LakuPekka555
-meka-
0tt082
Tambeland
Skyliner200
TMK80

muutaman mainitakseni

onko tämä joku ominaisuus, että käyttäjä on estänyt nimestään linkkauksen gc.com:iin vai onko kyseessä mahdollisesti bugi?
jotain noista katsoin GC.com:in puolelta ja siellä näkyivät ihan normisti
- pipsa -

Avatar
Maitomies
Viestit: 645
Liittynyt: To 17.11.2011 21:13
Paikkakunta: Hattula
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Maitomies » La 17.08.2013 17:39

Fi sivulle pitää antaa lupa comin tietojen käyttöön...
Olisko siitä että Kyseiset käyttäjät eivät ehkä ole lupaa antaneet...
- Maitomies -
Onnellinen ihminen kulkee usein vakaasti polkua, jota tuhat onnetonta väittää vääräksi.
https://maitomies.wordpress.com
https://www.facebook.com/geo.maitomies

Avatar
pipsa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 16.08.2011 17:44
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja pipsa » La 17.08.2013 17:49

joo totta, toihan onkin varmaan se syy...
- pipsa -

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 17.08.2013 18:13

pipsa kirjoitti:tämmönen kyssäri, kun olen katsellut tuota loggausmäärä listaa
http://www.geocache.fi/players/finlogs. ... a=0&show=0

aina välillä osuu silmään sellaisia tyyppejä, joista ei ole linkkiä lainkaan gc.com:n profiiliin.

...

onko tämä joku ominaisuus, että käyttäjä on estänyt nimestään linkkauksen gc.com:iin vai onko kyseessä mahdollisesti bugi?
jotain noista katsoin GC.com:in puolelta ja siellä näkyivät ihan normisti
Kiitos huomiosta sekä hyvästä vikailmoituksesta esimerkkeineen!

Aikoinaan kun geocache.fi siirtyi uuden apin käyttöön jäi pois käyttäjäkohtainen numerokirjainmössö (guid) ja tilalle tuli gc.comin id-numerot. Kaikkialle tätä muutosta ei välttämättä ole huomannut tehdä ja tämä sivu oli sellainen.

Nyt linkitykset on muutettu uuteen muotoon ja nyt pitäisi käytännössä kaikille löytyä myös profiililinkki.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
pipsa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 16.08.2011 17:44
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja pipsa » La 17.08.2013 22:15

dodiiin! nyt on linkkejä :)
- pipsa -

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Forestress » Ma 19.08.2013 17:01

Seq kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:
Forestress kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Tässä sinänsä oli ajatusvirhe. "Uusi haku" -toiminnon piti palauttaa oletusnäkymä (100 uusinta) mutta itse asetettu oletusnäkymähän jyräsi tällöinkin tyhjän oletusnäkymän.

Nyt tämä fiksattu ja "uusi haku" antaa blankon lomakkeen jne.
Öö, tällä hitaalla hämäläisellä näkyy kyllä edelleen uusi haku -lomakkeella se oma oletushaku...
BTW, tuli vaan mieleen, että voisihan se olla tuollaisen "paikanna"-napin tyyppinen "tyhjennä (hakuehdot)"-nappikin, jolla saisi varmasti tyhjän lomakkeen.
"Tyhjennä (hakuehdot)" -nappia on mahdoton tehdä koska en selvästikään saa lomaketta tyhjäksi. Ja koska se ei onnistu niin se ei onnistu vaikka tekisi kuinka hienoja nappeja. Tuntuu siltä että mä tarvitsen nappeja!
Johtuu selaimesta, joka muistaa lomakkeiden arvot.

Yksi vaihtoehto on nimetä lomakkeiden kentät dynaamisesti tai sitten kertoa, ettei cachetettyjä arvoja haluta...
Rautalankaa tarvitaan: jonkun pitäisi siis tehdä jotain eli kenen ja mitä? Pitääkö mun muuttaa selaimen asetuksia vai miten tämä menikään?
PS. Mä voin lainata nappeja. Kerro vaan minkävärisiä tarvitset. Sinisiä ei löydy, mutta melkein kaikkia muita sävyjä kyllä.
--- Forestress - Forest is my Fortress ---

Avatar
Golug
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 04.11.2008 22:40
Paikkakunta: Tampesteri
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Golug » Ma 19.08.2013 22:32

Forestress kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Tässä sinänsä oli ajatusvirhe. "Uusi haku" -toiminnon piti palauttaa oletusnäkymä (100 uusinta) mutta itse asetettu oletusnäkymähän jyräsi tällöinkin tyhjän oletusnäkymän.

Nyt tämä fiksattu ja "uusi haku" antaa blankon lomakkeen jne.
Öö, tällä hitaalla hämäläisellä näkyy kyllä edelleen uusi haku -lomakkeella se oma oletushaku...
BTW, tuli vaan mieleen, että voisihan se olla tuollaisen "paikanna"-napin tyyppinen "tyhjennä (hakuehdot)"-nappikin, jolla saisi varmasti tyhjän lomakkeen.
Tämä ilmiö saattaa toki johtua siitä, että hakulomakkeella näkyy olevan kaksi [Uusi haku] -linkkiä. Sivun yläreunassa, tekstin "Valitse haluamasi ehdot ja haluamasi hakutapa [Uusi haku]" yhteydessä oleva linkki viittaa "fiksaamattomaan" osoitteeseen http://www.geocache.fi/kartta - ja alareunassa hakunappien tasolla oleva [Uusi haku]-linkki osoittaa tuonne tuonne blankkoon hakuun: http://www.geocache.fi/kartta?BlankSearch=1.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 19.08.2013 23:19

Golug kirjoitti:Tämä ilmiö saattaa toki johtua siitä, että hakulomakkeella näkyy olevan kaksi [Uusi haku] -linkkiä. Sivun yläreunassa, tekstin "Valitse haluamasi ehdot ja haluamasi hakutapa [Uusi haku]" yhteydessä oleva linkki viittaa "fiksaamattomaan" osoitteeseen http://www.geocache.fi/kartta - ja alareunassa hakunappien tasolla oleva [Uusi haku]-linkki osoittaa tuonne tuonne blankkoon hakuun: http://www.geocache.fi/kartta?BlankSearch=1.
No niin, sieltähän se ratkaisu löytyi, kiitokset huomiosta :)

Täytyisi aina pyytää kaikki tiedot täsmällisesti tyyliin "Sivun ylälaidassa oleva Uusi haku -valinta". Yläosan linkkiä en tiennyt olevan olemassakaan enkä myöskään löytänyt muuta kuin alaosan linkin ja vallan hirmuisesti tässä ihmettelin miksi jotkut aina vaan saa väärän sivun pläjähtämään näytölle.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Forestress » Ke 21.08.2013 21:31

Mahtavaa, Golug! Sieltä alareunastahan löytyi toinen "uusi haku", jota en ollut koskaan huomannutkaan. Siksi tuli käytettyä vain tuota yläreunan linkkiä ja vikaílmoituksessa on paha viitata sellaiseen, mitä ei tiedä olevan olemassakaan. :D Näin se menee... Täydellisyyteen ei päästä, eikä siihen tule edes pyrkiä, mutta on kiva, kun porukalla opitaan joka päivä lisää.

Kiitos Haksu10 korjauksesta jälleen kerran!
--- Forestress - Forest is my Fortress ---

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 18.10.2013 20:30

Ulkomaanlöytöjen lisäämisessä geocache.fi:hin on 13.10. alkaen voinut tulla virheilmoitus ja homma tyssätä siihen.

Syypääksi paljastui apin lokeista geocaching.com, jonka api yllättäen ilmoittaakin "The number of calls allowed for this Method has been exceeded" vaikka 30 hakua / minuutti -rajoitusta varmasti noudatetaan (aiemmin lisäsin joka haun väliin kahden sekunnin odotuksen ettei varmasti raja ylity, kun aikaa menee lisäksi pyyntöjen lähetys-vastaus -odotukseenkin).

Geocaching.com:n apin limiittitietojen mukaan tuohon em. rajoitukseen ei ole tullut muutoksia. Heillä on siis jokin rikki taikka sitten ovat muuttaneet rajoitusta mutta apin lista onkin jokin kiinteä versio johon limiittimuutokset eivät päivity.

Nyt jokaisen haun välissä on viiden sekunnin odotus ja ulkomaanlöydöt tulevat taas varmasti mukaan mutta nyt jo tuskastuttavan hitaasti. Pienennän odotusaikaa mikäli tietoa mahdollisesta uudesta rajoituksesta tulee tarjolle apin kautta. Koitetaan toistaiseksi nyt pärjätä tällä... ja odotellen koska pitää pistää 10 sekunnin viive peliin :P
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 22.10.2013 2:56

Kätkökartan "kätkön GCxxxxx ympäristö" -toiminto on kirjoitettu uusiksi. Kyseistä toimintoa käyttää mm. kätkötietosivun "Gc.fi Kartta" -linkki (linkki taitaa olla "vain premiumit" -ominaisuus)

Toiminnon pitäisi edelleen toimia samoin kuin ennen, eli näyttää halutun kätkön sekä sen lähistöllä olevat kätköt. Halutun kätkön osalta pitäisi olla seuraavat ominaisuudet:
- vihreä taustakorostus
- mahdolliset additional waypointit näkyvät
- mahdolliset itse määritellyt lisäreittipisteet näkyvät
- kätkön olla itse asetetuissa koordinaateissa, jos sellaiset on määritellyt

Erona entiseen pitäisi siis olla ainostaan nopeus. Nyt ei tarvitse lähteä kahville odotellessa että kartta raksuttaa itsensä auki vaan kohtuullisen vikkelästi pitäisi pamahtaa kartta näkyviin.

Jos ongelmia / bugeja ilmenee niin pistäkäähän kertoillen.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 18.11.2013 1:10

Pieni päivitys attribuutti -asiaan.

Suomessa ei ole missään kätkössä "Lost And Found Tour" -attribuuttia, sitä ei myöskään ikinä liene ollut ja ilmeisesti ei myöskään ole ikinä saatavissakaan (en jaksanut lukea sammakkokielisiä diibadaaboja enempää mutta näin päättelin :lol:

Niinpä kyseinen erikoisattribuutti on nyt siirretty sinne minne se kuuluu (eli bittitaivaaseen) ja attribuutti ei enää kummittele kätkökartan haussa. Myöskin jotkut onnelliset saavat viimein attribuutti -tilastokuvan, missä ei puutteita ole ollenkaan... tai ainakin sellainen on mahdollista saada.

Kyse on siis tästä attribuutista (jolle jopa jostain ihme syystä on negaatiokin olemassa):
Kuva Kuva
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”