Loggauslupa

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
simotic
Viestit: 191
Liittynyt: Pe 22.12.2006 18:20
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Loggauslupa

Viesti Kirjoittaja simotic » To 27.11.2008 21:02

eilolma kirjoitti:Pakkohan tuohon waymarkingiin oli tutustua. Tuli jopa rakennettua Oulun ensimmäinen waymark-kohde. Katsotaan nyt milloin julkistuu, äkkiseltään vaikuttaa ihan kivalta hommalta, varsinkin jos matkaa ulkomaille. Löytää ainakin turistikohteet.
Minäkin innostuin tänä iltana tutustumaan tähän waymarking:iin ja loggailin reilut kymmenkunta kohdetta Pietarista (lähin kohde, heh!). Olin käynyt siellä vuonna 2006 ja ottanut samoista pisteistä valokuvia muistoksi reissustani. Nyt niillekin kuville tuli hyötykäyttöä ...
Simoticin ( Itä-Suomen Helpdeskin) geoseikkailut: http://simotic1.wordpress.com/

Tonzal
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 09.06.2009 20:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loggauslupa

Viesti Kirjoittaja Tonzal » Pe 23.10.2009 21:55

Hei!

Olen kohtalaisen newbie harrastaja. En löytänyt etsinnöistä huolimatta täältä apuja, ainakaan hakutulokset, eivätkä pikaiset selailut tuottaneet tulosta. Toivottavasti tämä on sopiva viestiketju kysymykselleni:

Olen loggaamassa ensimmäistä earthcachea, ja ongelmani on se, että miten lähettää se valokuva sille kätkön tekijälle?
Voin lähettää henkilölle geocaching.com -sivuston kautta kyllä viestin, mutta siinä ei ole liitetiedostomahdollisuutta. Enkö vaan löydä oikeaa kohtaa vai miten tällaisessa tapauksessa tulisi toimia? Kiitoksia, jo etukäteen!

t.Tonza

Avatar
oh3mbc
Viestit: 465
Liittynyt: Su 03.02.2008 10:00
Paikkakunta: Virrat

Re: Loggauslupa

Viesti Kirjoittaja oh3mbc » Pe 23.10.2009 22:54

Tonzal kirjoitti: Olen loggaamassa ensimmäistä earthcachea, ja ongelmani on se, että miten lähettää se valokuva sille kätkön tekijälle?
Voin lähettää henkilölle geocaching.com -sivuston kautta kyllä viestin, mutta siinä ei ole liitetiedostomahdollisuutta. Enkö vaan löydä oikeaa kohtaa vai miten tällaisessa tapauksessa tulisi toimia? Kiitoksia, jo etukäteen!
Tarkoituksena on oheistaa se kuva loggaukseen, eikä lähettää sitä kätkön omistajalle.
"Äiti, miksi setä vain katselee vettä, eikä kerää sitä? -Shh, setä on oikeasti etsimässä tänne piiloitettua aarretta."

Tonzal
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 09.06.2009 20:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loggauslupa

Viesti Kirjoittaja Tonzal » Pe 23.10.2009 23:10

Ok, kiitos tiedosta!

Lähetin tehtävien vataukset kätkön omistajalle ja samalla kysyin, että miten haluaa sen todistuskuvan. Jäänen odottelemaan vastausta, ja toivotaan että se tulee reilussa viikossa, tai sitten pitää vaan logata, kuten tässä ketjussa on opetettu.

Mukavaa talven odotusta
t.Tonza

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”