Kätköilymusiikki

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Uine
Viestit: 13
Liittynyt: La 16.05.2009 21:44
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja Uine » Ke 03.03.2010 0:11

Aika monelta varmaan kuitenkin jonkinlainen soitin löytyy- onko teillä jotain erityisesti geokätköilyyn syystä tai toisesta liittyviä biisejä? Toki tuolla on tuo "mikä musiikki iskee"-topic, mutta ajattelin, että tähän voisi kerätä erityisesti kätköilyyn ihmisten mielissä liittyviä biisejä.

Tästä: Siouxsie and the Banshees - The Staircase (Mystery) tulee minulle kätköily mieleen - ajattelin sitä kuunnella, kun tuossa lähellä sijaitsevaa 4,5 tähden mysteeriä lähden selvittämään. :D "Won't someone assist me / solve this mystery?"
Ehkä kuulun jokeen siellä kalat pitää huolen omistaan

tembe
Viestit: 66
Liittynyt: Pe 03.07.2009 11:25
Paikkakunta: kurikka
Viesti:

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja tembe » Ke 03.03.2010 13:15


Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Ke 03.03.2010 20:26

Voisitko UINE kertoa itsestäsi jotain. Tuntuu jännältä, että puhut noilla löytömäärillä kätköilystä noin. Onko tässä takana joku tutkimusprojekti tms? Viitaten tuohon kadonneiden ihmisten etsimiseenkin. Ei millään pahalla, mutta sanon nyt vaan sen jota ihan varmasti muutkin ovat ihmetelleet.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Avatar
Uine
Viestit: 13
Liittynyt: La 16.05.2009 21:44
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja Uine » Ke 03.03.2010 22:40

Jaa minä? Mikä jottei. Vm -87, tällä hetkellä joutilas (osa-aikatyö ja arkeologian pääsykokeisiin luku kyllä menossa) naispuoleinen immeinen täältä Helsingistä hei. Ei minulla mitään tutkimusta tässä ole tekeillä, kunhan olen innostunut "uudesta" harrastuksesta. Oikeastaanhan hain pari kätköä osana arkeologian GPS-harjoituksia jo viime vuonna, mutta en silloin tiennyt että niitä voi logata netissä, enkä ole kehdannut niin jälkikäteen tehdä. Sittemmin tutustuin aiheeseen ja kirjauduin tänne ja .comiin, ja olen nyt about vuoden verran taustalla pitänyt itseäni aloittelevana geokätköilijänä, vaikka vasta nyt kevään myötä innostuin lataamaan kesällä syntymäpäivälahjaksi saamaani Coloradoon lähiseutujen kätköt. (Aiemmin on ollut liian paljon muuta ajateltavaa - minor kalliiperin mt-ongelmia yms.) Ensimmäinen kunnon kätkönhakureissu on tiedossa näillä näkymin perjantaina, oli puhetta että yhdessä ystävän tai parin kanssa menisimme ja saattaisimme vihdoinkin kunnolla alkuun tämän jalon ( :wink: ) harrasteen.
Ehkä kuulun jokeen siellä kalat pitää huolen omistaan

Avatar
MikaS
Viestit: 296
Liittynyt: Pe 05.12.2008 0:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja MikaS » To 04.03.2010 1:28

Uine kirjoitti:Jaa minä? Mikä jottei. Vm -87, tällä hetkellä joutilas (osa-aikatyö ja arkeologian pääsykokeisiin luku kyllä menossa) naispuoleinen immeinen täältä Helsingistä hei. Ei minulla mitään tutkimusta tässä ole tekeillä, kunhan olen innostunut "uudesta" harrastuksesta. Oikeastaanhan hain pari kätköä osana arkeologian GPS-harjoituksia jo viime vuonna, mutta en silloin tiennyt että niitä voi logata netissä, enkä ole kehdannut niin jälkikäteen tehdä. Sittemmin tutustuin aiheeseen ja kirjauduin tänne ja .comiin, ja olen nyt about vuoden verran taustalla pitänyt itseäni aloittelevana geokätköilijänä, vaikka vasta nyt kevään myötä innostuin lataamaan kesällä syntymäpäivälahjaksi saamaani Coloradoon lähiseutujen kätköt. (Aiemmin on ollut liian paljon muuta ajateltavaa - minor kalliiperin mt-ongelmia yms.) Ensimmäinen kunnon kätkönhakureissu on tiedossa näillä näkymin perjantaina, oli puhetta että yhdessä ystävän tai parin kanssa menisimme ja saattaisimme vihdoinkin kunnolla alkuun tämän jalon ( :wink: ) harrasteen.
Jos olet lokannut nimmarin kätköihin, eikun vaan nettiin myös. Siellä voit laittaa käyntipäivämäärän eikä myöhäisestä kirjauksesta kukaan pahastu, päinvastoin. Tervetuloa joukkoon häröilemään :-)


Mika

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » To 04.03.2010 9:00

Menee hiukan sivuun aiheesta, mutta aikanaan kätköilyn pioneerit sanoittivat uudestaan tunnettuja biisejä "vähemmän haitallisella forumilla" tässä säikeessä
Onko muuten nimesi jo täällä?

Avatar
pastirolli
Viestit: 40
Liittynyt: Ke 15.04.2009 21:49

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja pastirolli » Ke 21.04.2010 14:35

Torture Killer - Obsessed With Homicide
Antaa hyvän fiiliksen kun tonkii purkkia esiin kiviaidasta. :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=0cMtGGQrgjA
www.offipalsta.com -sinne tosimiehet menneet on.

Avatar
ZeroOne
Viestit: 206
Liittynyt: To 17.12.2009 13:27

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja ZeroOne » To 22.04.2010 1:11

No mitenkäs olisi Apulannan Ei yhtään todistajaa:

"Onni löytyy divarista, taivaalta satelliitista
Nälkä kasvaa suuremmaksi kantajaansa"

"Tehdään tästä voiton päivä, jäljet peitetään
Ja huomenna on toisenlainen sää"

:)

Avatar
Pupe
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 18.06.2007 9:54

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja Pupe » Pe 23.04.2010 8:48

Merja Rantamäen Se on jossain :)

AFTM#4
Viestit: 484
Liittynyt: To 23.07.2009 21:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Kätköilymusiikki

Viesti Kirjoittaja AFTM#4 » Pe 23.04.2010 23:39

Mielestäni musiikki joka D5/T5 on ok kun ilman sanoja! Iskelmäkin joskus pelaa, mutta yö, normaalit ja dingo on mautonta pilaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”