Kuinka suojautua ammattijästiltä?

Yleistä keskustelua kätköilystä
jukivili
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 13.01.2010 22:05

Re: Kuinka suojautua ammattijästiltä?

Viesti Kirjoittaja jukivili » La 07.08.2010 12:22

PekkaR kirjoitti:Ei kannata suin päin poistaa, jos kerran lokivihkosta oli revitty sivuja. Voit lähettää viestin löytäjille, joiden nimeä ei vihkossa ole, ja kysyä mihin ovat kuitanneet. Omassa harkinnassasi on, hyväksytkö löydöiksi, jos nimi on laavun vieraskirjassa. Kätköllä on kyllä käynyt kohtuullisen kokeneita harrastajia, joiden olisi luullut erottavan vihkot toisistaan.
Näin ajattelinkin tehdä. Kätkön logikirja oli kunnossa, kätköä alunperin laittaessa kyllä tuli kurkattua laavun vieraskirjaan ja se oli suhkot räjähtäneen näköinen jo silloin.

Avatar
arisoft
Viestit: 1225
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka suojautua ammattijästiltä?

Viesti Kirjoittaja arisoft » La 07.08.2010 12:38

kätköä alunperin laittaessa kyllä tuli kurkattua laavun vieraskirjaan ja se oli suhkot räjähtäneen näköinen jo silloin.
Tuo kyllä voi hämätä ketä tahansa sillä aika moni lokikirja sopii kuvaukseen. Ohjeistuksessa olisi varmaankin syytä painottaa tarkastamaan että kyseessä on Geokätkön lokikirja.

jukivili
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 13.01.2010 22:05

Re: Kuinka suojautua ammattijästiltä?

Viesti Kirjoittaja jukivili » Su 08.08.2010 11:37

Voiko joku tarkistaa että onko Äijänkosken laavun (GC25DY5) gc.com kätkön välittömässä läheisyydessä terrakätköä? (tai toki voi sponssata minun tunnusta siellä niin voin itse tarkistaa :roll: )

Olin yhteydessä kätköilijöihin joita ei ollu logikirjassa ja siellä on toinen purkki aivan lähellä kätköä.

Avatar
pulk
Viestit: 131
Liittynyt: La 06.09.2008 20:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuinka suojautua ammattijästiltä?

Viesti Kirjoittaja pulk » Su 08.08.2010 12:40

jukivili kirjoitti:Voiko joku tarkistaa että onko Äijänkosken laavun (GC25DY5) gc.com kätkön välittömässä läheisyydessä terrakätköä? (tai toki voi sponssata minun tunnusta siellä niin voin itse tarkistaa :roll: )
Ei ole, lähimmät ovat Pallas‐Ounastunturin kansallispuistossa, muukätkökarttakaan ei kerro mitään olevan lähistöllä. En löytänyt muuten nimimerkkiäsi sponssattavien joukosta, olet ilmeisesti saanut sponsoreita jo?
Oikeasti piilottanut: 5+1+1+1+1+1+1+1 = 12

jukivili
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 13.01.2010 22:05

Re: Kuinka suojautua ammattijästiltä?

Viesti Kirjoittaja jukivili » Su 08.08.2010 13:06

sakura_ kirjoitti:Ei ole, lähimmät ovat Pallas‐Ounastunturin kansallispuistossa, muukätkökarttakaan ei kerro mitään olevan lähistöllä. En löytänyt muuten nimimerkkiäsi sponssattavien joukosta, olet ilmeisesti saanut sponsoreita jo?
Sponsoreita sain jo. Ihme juttu tuo kätkö, ainoa selitys tällä hetkellä on että joku kätköilijöistä paikallisti väärän purkin ja laittoi sen "oikeaan" paikkaan, eli gc.com kätkön viereen saman kannon alle. Mikä ja mistä tuo väärä jästitty purkki on tullut, on minulle täysi " :?: ".

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka suojautua ammattijästiltä?

Viesti Kirjoittaja stebu » Su 08.08.2010 18:16

jukivili kirjoitti:Ihme juttu tuo kätkö, ainoa selitys tällä hetkellä on että joku kätköilijöistä paikallisti väärän purkin ja laittoi sen "oikeaan" paikkaan, eli gc.com kätkön viereen saman kannon alle. Mikä ja mistä tuo väärä jästitty purkki on tullut, on minulle täysi " :?: ".
Suomenlahden saaristosta vapautui äskettäin läjittäin GC-purkkeja, olisikohan joku lennättänyt sinne pohjoiseen. :wink:
-stebu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”