Geohäpeä -> Geopride

Yleistä keskustelua kätköilystä
Kisumuru
Viestit: 26
Liittynyt: Pe 15.07.2011 13:21

Re: Geohäpeä -> Geopride

Viesti Kirjoittaja Kisumuru » Ma 15.08.2011 15:47

Mä saan kiittää koko harrastuksen alusta sekä kuopustani että erästä 3000+ kätköilijää. Olin jo pitkään ollut kätköilystä kiinnostunut, mutta en ollut saanut rekattua itseäni sivuille. Lomamatkalla kuopus vajaa 3v bongasi kätköilijän ja kysyi häneltä että mitä sä teet. Kätköilijä vastaa rehellisesti ja niinpä mä pääsin jututtamaan häntä ja katselemaan välineitä ym. Ja siitä se sitten lähti 8) Joten hyvä, että kertoi, muuten ei oltaisi jääty koukkuun.

Muoks. piti vielä lisätä oma tai miehen bongaamisjuttu: mies katseli junasta asemalla (konnari) keravan museojunaa (?) ja sen ympärillä hyörinyttä ihmistä, joka tutki koloja ja kun huomasi miehen tuiijotuksen niin nopeasti poistui takavasemmalle. Kätköilijäkö? :)
"Mä oon se Kisu, niin oo sää se Muru" & geopojat

♡geoprinsessa syntynyt 2014♡

-hämeestä päivää: hitaasti mutta geosti-

porakone
Viestit: 99
Liittynyt: Ti 06.05.2008 1:29

Re: Geohäpeä -> Geopride

Viesti Kirjoittaja porakone » Ti 16.08.2011 22:35

Kyllä musta ainakin tuntuu purkkien yksin tonkiminen niin dorkan näköseltä touhulta, että sen jälkeen kun geoavokki nosti kytkintä ei ole tullut haettua kuin muutama purkki 3 promillen tuubassa. Joku vartin kävelymatkan päässä umpimetsässä oleva T1D1 large tradi voisi vielä onnistua hämärässä syysillassa, mutta sitä vaikeammat ja julkisemmassa paikassa olevat purkit saavat jäädä kun ei pysty.

yrko
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 10.11.2009 12:33
Paikkakunta: Masku, Lemu

Re: Geohäpeä -> Geopride

Viesti Kirjoittaja yrko » Ti 16.08.2011 23:29

Suostuiskohan vaimo kuskiksi, jos lähtis 3 promillen tuubassa kaupunkikätköjä etsimään :lol: Siis ei todella kestä pokka etsiä kätköjä valvovien silmien/ikkunoiden alla. Kun ei vartin kävelyn päässä ole kätköjä, täytyy ajaa paikkoihin, joissa törmää ennemmin muihin harrastajiin, kuin jästeihin. Vielä riittää valikoitavaa, ettei tarvikkaan ryntäillä joka paikkaan :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”