Uusien kätköjen paikkakunnat?

Yleistä keskustelua kätköilystä
rittak
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 27.09.2011 17:05

Uusien kätköjen paikkakunnat?

Viesti Kirjoittaja rittak » Ke 10.10.2012 23:11

Onko muilla sama ongelma kuin minulla? Uusissa kätköissä ei ole näkyvissä kätköpaikkakuntaa ennen kuin seuraavana päivänä? (tai ainakin useiden tuntien jälkeen)
En minä hunttaamaan lähtisi mutta olis kiva tietää onko nurkille tullut uutta kätköä.

Jykk€
Viestit: 205
Liittynyt: Ke 04.04.2012 11:59

Re: Uusien kätköjen paikkakunnat?

Viesti Kirjoittaja Jykk€ » Ke 10.10.2012 23:23

Paikkakuntaa tärkeämpää lienee matka kotoa purkille. Kun määrität asuinpaikkasi oikein, Haksun kone osaa kertoa sinulle sitten kuinka pitkä matka kotoa purkille on. Tuo matkan mittaaminen toimii moitteetta, kunnat eivät tällä hetkellä täälläkään. Mutta eiköhän sieltä kohta priimaa pukkaa niinkuin tähänkin asti.

Jykk€

yrko
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 10.11.2009 12:33
Paikkakunta: Masku, Lemu

Re: Uusien kätköjen paikkakunnat?

Viesti Kirjoittaja yrko » Ke 10.10.2012 23:24

rittak kirjoitti:Onko muilla sama ongelma kuin minulla? Uusissa kätköissä ei ole näkyvissä kätköpaikkakuntaa ennen kuin seuraavana päivänä? (tai ainakin useiden tuntien jälkeen)
En minä hunttaamaan lähtisi mutta olis kiva tietää onko nurkille tullut uutta kätköä.
Ehkä muilla ei ole ongelmaa. Katsoppa omia asetuksiasi ja säätele värihälyt kohilleen lähelle tupsahtavista kätköistä :D
Minusta paljon helpompaa, kuin paikkakunnan vahtiminen.

rittak
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 27.09.2011 17:05

Re: Uusien kätköjen paikkakunnat?

Viesti Kirjoittaja rittak » Ke 10.10.2012 23:31

Tämä ongelma on tullut vasta muutama päivä sitten ja siksi ajattelin, että jos johtuisi vaikka noista Haksun "korjailuista"

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Uusien kätköjen paikkakunnat?

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 10.10.2012 23:40

Tästä olenkin maininnut eli:
Paikkakuntatieto puuttuu sivustolla uusista kätköistä koska haluan ottaa uuden paikkakunnittajan kanssa vielä uusia testejä. Vaikka sen ei pitäisi tapahtuneeseen olla mitenkään syypää niin mahdollista on, että sen ajattaminen sunnuntaina, jolloin gc.com on jumissa jne. oli viimeinen pisara geocache.fi:n ylikuormittuneelle järjestelmälle.
Tilanne korjaantuu lähimmän vuoden aikana kun sivusto on taas kasassa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”