Kätköjen jästijät vauhdissa...

Yleistä keskustelua kätköilystä
andyyh
Viestit: 78
Liittynyt: To 21.04.2011 13:22

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja andyyh » Ke 04.07.2012 23:27

Kaksisutta kirjoitti:Ei hittolainen..

Vai minua epäillään trolliksi? ahaa,tämäkin asia tuli täytenä yllätyksenä itselleni mutta hyvä kun joku sen viisaampana kertoi. Onko tauti kovinkin vakava? Otappa pää pois pe******* ja käy katsomassa kätköt jotka olen jo merkannut löydetyksi ja tule sitten uudestaan puhumaan. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa ja henkisiä kärsimyksiä rumasta kielenkäytöstäni johtuen.Tänään on ollut melko huono päivä muutenkin mutta toki on typerää purkaa se muihin ihmisiin.
Kätköt olen pyrkinyt laittamaan aina täysin samalla tavalla takaisin kun ne olivat sinne mentäessä. Olen myöskin lukenut muutamia oppaita liittyen kätköilyn ihmeelliseen maailmaan. Mieleeni ei tulisi ikinä tuhota kätköä taikka vahingoittaa sitä. Kun kerran joku on vaivaa nähnyt sen viemisestä paikalleen. Vaikka olen harrastanut tätä hommaa vasta vähän aikaa niin olen saanut kokea monta mukavaa paikkaa ja maisemaa jossa en olisi ilman kätköjä käynyt varmasti ikinä. Vaikkain löytöjä on vasta vähän mutta jostain se on aloitettava.
Ei parane välittää, jos joku alkaa arvostelemaan. Minullekin eräs alkoi pätemään vain sen vuoksi, että oli löytänyt enemmän kätköjä. Olen kuulemma häirikkö ja mitäs kaikkea muuta. Veli sai kovemman annoksen, kun ei ole jaksanut loggailla sivuille yhtäkään kätköä, joten nollaa näyttää löytömäärä hänellä. :lol:

Ikäväähän tuo kätköjen jästiminen on. Kätköjä piilotetaan hirveän paljon jästialttiisiin ympäristöihin, ja pakolta joskus joku jotakin näkee, kun ihmisiä virtaa jatkuvasti ohitse.
Nobody knows who I really am. I never felt empty before.
Kuva

Tilhet
Viestit: 741
Liittynyt: Ma 05.10.2009 21:29

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja Tilhet » To 05.07.2012 0:54

Kaksisutta kirjoitti:Ei hittolainen..

Vai minua epäillään trolliksi? ahaa,tämäkin asia tuli täytenä yllätyksenä itselleni mutta hyvä kun joku sen viisaampana kertoi. Onko tauti kovinkin vakava? Otappa pää pois pe******* ja käy katsomassa kätköt jotka olen jo merkannut löydetyksi ja tule sitten uudestaan puhumaan. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa ja henkisiä kärsimyksiä rumasta kielenkäytöstäni johtuen.Tänään on ollut melko huono päivä muutenkin mutta toki on typerää purkaa se muihin ihmisiin.
Kätköt olen pyrkinyt laittamaan aina täysin samalla tavalla takaisin kun ne olivat sinne mentäessä. Olen myöskin lukenut muutamia oppaita liittyen kätköilyn ihmeelliseen maailmaan. Mieleeni ei tulisi ikinä tuhota kätköä taikka vahingoittaa sitä. Kun kerran joku on vaivaa nähnyt sen viemisestä paikalleen. Vaikka olen harrastanut tätä hommaa vasta vähän aikaa niin olen saanut kokea monta mukavaa paikkaa ja maisemaa jossa en olisi ilman kätköjä käynyt varmasti ikinä. Vaikkain löytöjä on vasta vähän mutta jostain se on aloitettava.

Tämä on homman tarkoitus ja minä nautin tästä! Toivon että myös muut saavat ja ovat saaneet tältä harrastukselta monia antoisia kokemuksia ja syötyjä voileipiä kätköjen parissa. Etenkin louhos/kaivoskätköt ovat todella mielenkiitoisia mutta tylsää kätköä tuskin onkaan. Jos näkee vaivaa mennä kätkölle niin ilman muuta sinne mennään positiivisella asenteella ja löytämisen riemu on mielestäni mahtavaa,

Kuitenkin ajattelin vain aikaisemmassa tekstissäni tuoda ilmi oman huolestuneisuuteni asiasta mutta nyt täytyy lopettaa tämä foorumille kirjoittelu kokonaan ja etsiä kätköjä lisää sekä kirjoittaa nimi vihkoseen niin onpahan todisteitä käynnistä jos joku epäilee.

Nyt, mukavaa kesää kaikille täyspäisille ihmisille ja kanssakätköilijöille, pidetään kätköistä yhdessä huolta ja tottakait korjataan itse jos voidaan mikäli huomataan että kätköllä on joku hullusti!
Heh! M.O.T. lienee odotettu vastaus, mutta oikein mukavaa kesää!

bankke
Viestit: 3
Liittynyt: To 05.07.2012 22:39

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja bankke » To 05.07.2012 23:22

OT?
Mä en myöskään oikeen ymmärrä että miksi oi miksi niitä kätköjä täytyy ihan ehdointahdoin viedä julkiselle paikalle. Julkisella tarkoitan siis tyyliin stockan kellon alle tms ja sitte ihmetellään ku purkki on jästitty..

Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja Piriformis » To 05.07.2012 23:45

bankke kirjoitti:OT?
Mä en myöskään oikeen ymmärrä että miksi oi miksi niitä kätköjä täytyy ihan ehdointahdoin viedä julkiselle paikalle. Julkisella tarkoitan siis tyyliin stockan kellon alle tms ja sitte ihmetellään ku purkki on jästitty..
Osittainhan se julkisten paikkojen kätköily on oma taiteenlajinsa; jännitystä, taitoa osata hämät jästejä ja napata/palauttaa kätkö huomaamattomasti sopivassa välissä. Pienet kiksit sain esim. Turun Kauppatorilla kätköä hakiessani, hätä keinot keksii ja ainutlaatuinen kätkönetsintätapa muotoutui siinäkin. Kätkö löytyi ja palautui huomaamattomasti muiden "oheistoimintojen" varjolla :)

Jokainen kun haluaa kätköiltä eri asioita joten pidän siitä että niitä on erilaisia ja eri paikoissa :) Eikä tämä nyt tarkoita että itse pitäisin vain julkisten paikkojen kätköistä mutta niissäkin on oma viehätyksensä kuten monissa muissakin kätköissä.

bankke
Viestit: 3
Liittynyt: To 05.07.2012 22:39

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja bankke » Pe 06.07.2012 0:07

OT?
Juu, siis toki ymmärrän viehätystä ja iteki tykkään käydä jnejne anteekspyytelyt ;) Pointtini oli siis se, että kätkijä ottaa ihan tietoisen jästimisriskin laittamalla purkin julkiseen paikkaan (en nyt tarkoita lainkaan ketjun aloittajaa, en tahdo haastaa riitaa tai kettuilla nyt kenellekkään, peace and love jne anteekspyytelyt)

Mutta siis joo, jästiminen on ihan tyhmää ja idioottimaista. .varsinki tollanen älytön luolamies toiminta, huhhuh. Minkä takia kaikki täytyy rikkoa?

tembe
Viestit: 66
Liittynyt: Pe 03.07.2009 11:25
Paikkakunta: kurikka
Viesti:

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja tembe » Pe 21.12.2012 18:33

Tämä nyt sivuaa vähän aihetta. Laitetaan nähtäville ennen kuin häviää bittiavaruuteen.
http://ylilauta.org/satunnainen/15345352#q15345352

Prynde
Viestit: 139
Liittynyt: Ti 31.07.2012 17:31
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja Prynde » Pe 21.12.2012 18:55

*totaalisen sensuroitu* oli ajatukseni kun aloitin opiskelun forssassa (koska se oli lähin paikkakunta jossa kys. opinainetta järjestettiin "aikuisille" AMK-tasoisena (siis ns. aikuisopiskelijoille) (kukin ymmärtäköön lainausmerkit ja muut merkit miten tahtoo)) ja ajattelin tutustuvani toisen paikkakunnan kätköilykulttuuriin. No, tutustumistahan se on tämä foorumiltakin lukeminen. Sain onneksi hakea muutamia "Ei-tradeja" että saa nämäkin kunnat listalle. Mahtui joukkoon yksi favon arvoinenkin :) Mene ja tiedä, oliko kätkön toteutus camoineen liikaa sille joka ei osaa kynää käyttää vaan loggaa eritteillään.

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » Pe 21.12.2012 20:21

tembe kirjoitti:Tämä nyt sivuaa vähän aihetta. Laitetaan nähtäville ennen kuin häviää bittiavaruuteen.
http://ylilauta.org/satunnainen/15345352#q15345352
Tervetuloa internettiin :|

Avatar
arisoft
Viestit: 1225
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja arisoft » Pe 21.12.2012 22:31

Eiköhän nyt ole jo riittävän kylmää, että voisi Forssaankin taas kätköjä laittaa etsittäväksi :D

Prynde
Viestit: 139
Liittynyt: Ti 31.07.2012 17:31
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja Prynde » La 22.12.2012 13:49

Nämä purkkien tahallisesti tuhoajat on vissiin niitä, joilla ei ollut lapsena tarpeeksi leluja. Pääsisinpä joskus käsiksi tällaiseen purkintuhoajaan itse teossa, niin pyörittäisin sen omissa eritteissään ja loput syöttäisin sille... Ärrrh :twisted:

-hamppi-
Viestit: 88
Liittynyt: Ke 30.07.2008 7:48
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja -hamppi- » La 22.12.2012 18:33

Anonyymi 17.12.2012 21:29:00 Nro. 15345472
Tämä on mahdollisesti animen katsomistakin autistisempi harrastus.

Osu ja uppos. :lol:

Avatar
rauski
Viestit: 280
Liittynyt: Pe 04.07.2008 13:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja rauski » La 22.12.2012 19:53

Lueskelin tuota foorumia. Samalla syntyi päätös vaihtaa kaikki (naateissaan olevat) purkkini Premiumeiksi.
Samalla muistuttaisin äidin pikku kakkapyllyille, että kaikki geokätköilijät eivät suinkaan ole pikkulapsia, taikka "nössöjä nörttejä". :evil:
Viimeksi muokannut rauski, La 22.12.2012 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Maailmassa monta on ihmeellistä rasiaa..."

jumiki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma 04.06.2012 17:51
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja jumiki » La 22.12.2012 20:23

rauski kirjoitti:Syntyi päätös vaihtaa kaikki purkkini Premiumeiksi.
Tuossa on ideaa. :D

Suurnesu
Viestit: 287
Liittynyt: Ke 20.12.2006 21:28
Paikkakunta: Turku

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja Suurnesu » La 22.12.2012 20:53

jumiki kirjoitti:
rauski kirjoitti:Syntyi päätös vaihtaa kaikki purkkini Premiumeiksi.
Tuossa on ideaa. :D
Kakkahätävarjelun liiottelua! Liikkuihan Turussakin joskus kaamea Geotuhooja mutta kovasta puheesta huolimatta ainoastaan yksi purkki hävisi. Premium-kätköjä kylläkin syntyi samalla huolestuttava määrä. Ja koko homma oli pian unohtunut. Eiköhän nytkin käy niin.

jumiki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma 04.06.2012 17:51
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja jumiki » La 22.12.2012 20:58

Suurnesu kirjoitti:Premium-kätköjä kylläkin syntyi samalla huolestuttava määrä.
Jos siitä on ongelmaa membereille, kai he voivat pulittaa sen muutaman lantin...

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

offtopik

Viesti Kirjoittaja LQ » Su 23.12.2012 1:25

jumiki kirjoitti:
Suurnesu kirjoitti:Premium-kätköjä kylläkin syntyi samalla huolestuttava määrä.
Jos siitä on ongelmaa membereille, kai he voivat pulittaa sen muutaman lantin...
Miksi maksaa monopolikätköistä 30, kun voi etsiä muukätköjä ja kuitata FTF:stä 300 epäpuhtaana käteen? :D
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Avatar
pipsa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 16.08.2011 17:44
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja pipsa » Su 23.12.2012 10:54

premiumiksi vaan kunnes rauhoittuu, joskushan tuollaiset jonnet jopa kasvaa aikuisiksi (usein eivät)
- pipsa -

Avatar
gettiz
Viestit: 42
Liittynyt: Su 26.08.2012 16:45
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja gettiz » Ti 25.12.2012 2:19

Tunteeko joku ketään tuollaista tuhoojaa? Olisi vaan näin ihmismielen koukeroista kiinnostuneena kiva tietää mikä on motiivi moiseen...
Isona minustakin tulee gerbiili, kasanukkuja!

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja Tervas » Ke 26.12.2012 11:17

Jos ei itsellä ole hauskaa, niin sepä lohduttaa, kun pilaa muiden huvit?
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

Juntu
Viestit: 31
Liittynyt: To 23.08.2012 22:25

Re: Kätköjen jästijät vauhdissa...

Viesti Kirjoittaja Juntu » Ke 26.12.2012 18:34

.
Viimeksi muokannut Juntu, To 01.05.2014 2:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”