Wherigo -kätköistä

Yleistä keskustelua kätköilystä
jiizii76
Viestit: 3
Liittynyt: La 25.08.2012 20:14

Wherigo -kätköistä

Viesti Kirjoittaja jiizii76 » Ma 18.02.2013 11:19

Morjens!
Yrittelin yhtenä päivänä tuossa saada wherigo -kätkön kasettia toimimaan Android -laitteessani. Minulla on siinä asennettuna samanniminen ohjelma, johon ko "kasetti" pitäisi laittaa, mutta eipä toimi, ei. Miten ihmeessä näitä siis logataan? Kasetin lataussivuilta löytyy neljä vaihtoehtoa, joista kolme on Garminin gps -naville ja yksi pocket -pc -laitteelle... mikään ei kelpaa ko. ohjelmalle. Enkö vain osaa käyttää?
Tv Jiizii76

Avatar
small oaks
Viestit: 588
Liittynyt: Ma 08.01.2007 9:32
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Wherigo -kätköistä

Viesti Kirjoittaja small oaks » Ma 18.02.2013 11:59

http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... =28&t=2857
http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... =28&t=3194 tästä on ollut ennenkin puhetta.

Riippuu myös hieman että millä puhelimen selaimella hakee ja miten. Andoroidin alkuperäinen selain ei osaa ladata tiedostoa oikein, joten varminta on ladata tietokoneella tiedosto ensin ja siirtää kasettitiedosto piuhalla whereyougo ohjelman kansioon. Yleensä olen käyttänyt pocketpc versiota mobiililaitteissa.

Andoroidissakin onnistuu lataus jos asentaa esim. Opera mobile selain (ei mini) ja yrittää sillä.
Still one more to find!

arnevala
Viestit: 257
Liittynyt: To 13.09.2012 17:24

Re: Wherigo -kätköistä

Viesti Kirjoittaja arnevala » Ma 18.02.2013 12:13

Pocketpc versio on myös minulla toiminut Androidissa Whereyougo:n kanssa mukisematta.
Ja PC:n kautta olen kasetit ladannut puhelimeen.

Suurin haaste tuon XCoverin kanssa Wherigoissa on akun kesto. Pidempiä wherigoja ei uskalla edes lähteä yrittämään, kun varmasti akku loppuu ennenkuin on perillä :evil:
Sellaiset menee, missä autossa saa puhelin olla laturissa kiinni about koko ajan.

TeamVilkku
Viestit: 25
Liittynyt: Su 31.08.2008 18:53
Paikkakunta: Joensuu

Re: Wherigo -kätköistä

Viesti Kirjoittaja TeamVilkku » To 21.02.2013 7:22

Ulkoinen lisäakku auttaa. Samoin kannattaa katsoa, voiko gps:n tarkkuutta hieman löysätä.

TeamVilkku

Sent from my PadFone using Tapatalk 2

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: Wherigo -kätköistä

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » To 21.02.2013 9:29

En tiedä onko vika vai ominaisuus, mutta Eee-seiskaa ja Openwigiä ei oikein voi myöskään suositella tähän hommaan. Näkyy randomisti jäävän tärkeää tietoa jonkun valkoisen laatikon taakse piiloon, esim paljon kaivatut loppunaatit, niin ei ole ihan kivoista kivoin piirre se. Testattu Arnykin sohva-wherigoilla. Maasto-wherigot on vielä testaamatta, mutta vähän tuntuis, että ei toinna.
X

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”