Vihe omissa tilastoissa

Yleistä keskustelua kätköilystä
rittak
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 27.09.2011 17:05

Vihe omissa tilastoissa

Viesti Kirjoittaja rittak » La 02.05.2015 13:19

Omissa tilastoissa näkyy, että olen löytänyt 974 ja piilottanut 5 kätköä.
Todellisuudessa minulla on vain 2 omaa kätköä. Virhe on juuri ilmestynyt kun laitoin toisen kätköni julkaisuun.
Voisko ylimääräiset kätköt johtua siitä kun muokkasin kätkökuvausta useamman kerran?? Tää uusi malli on paljon hankalampi kun se edellinen.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Vihe omissa tilastoissa

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 02.05.2015 17:07

rittak kirjoitti:Omissa tilastoissa näkyy, että olen löytänyt 974 ja piilottanut 5 kätköä.
Todellisuudessa minulla on vain 2 omaa kätköä. Virhe on juuri ilmestynyt kun laitoin toisen kätköni julkaisuun.
Voisko ylimääräiset kätköt johtua siitä kun muokkasin kätkökuvausta useamman kerran?? Tää uusi malli on paljon hankalampi kun se edellinen.
Poistin tuolta http://www.geocache.fi/stat/index.php?showtab=4 kolme kätköä kohdasta "Sinun OMIEN ulkomaisten kätköjesi lisääminen Geocache.fi -palveluun" joten nyt määrä on siis oikein. Määrä päivittyy tilastokuviin lähiaikoina (kun numerot on raksuteltu, tilastokuvat muodostettu uudelleen jne.)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

rittak
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 27.09.2011 17:05

Re: Vihe omissa tilastoissa

Viesti Kirjoittaja rittak » La 02.05.2015 17:17

Kiitos nopeasta reagoinnista! On mulla tosiaan on 3 kätköä Norjasta ja joskus niitä koitin lisäillä mutta varmaan huonolla menestyksellä, tai ainakin sitten meni väärään paikkaan.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Vihe omissa tilastoissa

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 02.05.2015 17:55

rittak kirjoitti:Kiitos nopeasta reagoinnista! On mulla tosiaan on 3 kätköä Norjasta ja joskus niitä koitin lisäillä mutta varmaan huonolla menestyksellä, tai ainakin sitten meni väärään paikkaan.
Tuon kohdan alla on "Ulkomaanlöytöjen lisääminen Geocache.fi -palveluun" jolla lisätään löydöt ulkomailta, tuo kohta tosiaan on omien ulkomailla sijaitsevien kätköjen lisäämistä varten.

Taidanpa tosin vaihtaa noiden kenttien järjestyksen jotta ensin osuu silmään se todennäköisemmin oikea.

Edit: nyt vaihdettu
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”