Geokätköily uudessa partio-ohjelmassa

Yleistä keskustelua kätköilystä
Erno L
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 24.03.2008 18:28

Geokätköily uudessa partio-ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Erno L » Ke 03.09.2008 22:14

Satuinpa ilokseni äsken huomaamaan että geokätköily on päässyt Suomen partiolaisten uudistettuun ohjelmaan vaeltajien (18-22 vuotiaiden) viralliseksi suoritukseksi. Eiköhän tuokin houkuttele uusia harrastajia kätköilyn pariin.

Ceraci
Viestit: 15
Liittynyt: La 22.03.2008 20:05
Paikkakunta: Turku

Re: Geokätköily uudessa partio-ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Ceraci » Ke 03.09.2008 23:20

Heh, no mehän ollaan sitten suoritettu tuo aikoja sitten ja monta kertaa tyttöjen kanssa. Näin partionäkökulmasta, geokätköily on aivan loistavaa puuhaa. Siinä on sitä aitoa seikkailun makua, mitä "johtamani" tytöt aina tuntuvat kaipaavan. :wink:

Tuu-tikki
Viestit: 23
Liittynyt: Ke 03.01.2007 8:50
Paikkakunta: Lieto

Re: Geokätköily uudessa partio-ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Tuu-tikki » Ma 08.09.2008 22:16

Noin, juuri äsken lähti korjausehdotus Partiotaloon, josko ehtisivät muuttaa tuon geokätkentä sanan nykyiseen geokätköilyyn. Toivottavasti ehtivät muuttaa ennen kuin aktiviteettikortit menevät painoon.

Mutta hieno homma, että näin yhdistyvät kaksi mun suosikkiharrastusta!

T: Tuu-tikki (PJ, LJ, ex-VJ, FM, to-be-Ph.D. eiku oho - karkasi mopo käsistä ;)

Avatar
taaru
Viestit: 166
Liittynyt: To 21.12.2006 0:59
Paikkakunta: Nokia

Re: Geokätköily uudessa partio-ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja taaru » Ke 10.09.2008 19:40

Ahaa, tulevaisuudessa saattaa tyttärenikin lähteä innolla mukaani kätköille, jotta saa merkin suoritettua. Toistaiseksi hän on lähinnä seisoskellut ja katsellut puiden latvoja, jos on jotenkin joutunut mukaan kätköilemään. :lol:
Kell' onni on, se onnen kätkeköön.

Tuu-tikki
Viestit: 23
Liittynyt: Ke 03.01.2007 8:50
Paikkakunta: Lieto

Re: Geokätköily uudessa partio-ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Tuu-tikki » Ma 13.10.2008 21:34

Tuu-tikki kirjoitti:Noin, juuri äsken lähti korjausehdotus Partiotaloon, josko ehtisivät muuttaa tuon geokätkentä sanan nykyiseen geokätköilyyn. Toivottavasti ehtivät muuttaa ennen kuin aktiviteettikortit menevät painoon.

Mutta hieno homma, että näin yhdistyvät kaksi mun suosikkiharrastusta!
Jahas, jossain on mun valitus kuultu, ja ainakin ohjelman wikisivuilla aktiviteetin tekstiin on korjattu muodoksi geokätköily. Taitaa tosin mennä seuraavalle uudistuskierrokselle aktiviteetin varsinaisen nimen muokkaus.

Avatar
Joorz
Viestit: 72
Liittynyt: To 28.12.2006 19:14
Paikkakunta: Riihikoski

Re: Geokätköily uudessa partio-ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Joorz » Ma 13.10.2008 21:55

Tuu-tikki kirjoitti: Jahas, jossain on mun valitus kuultu, ja ainakin ohjelman wikisivuilla aktiviteetin tekstiin on korjattu muodoksi geokätköily. Taitaa tosin mennä seuraavalle uudistuskierrokselle aktiviteetin varsinaisen nimen muokkaus.
myös mä käytin hieman sukulaissuhteitani hyväksi kun avauduin epäkohdista pj koulutusohjaajalle/vsp:n luottamushenkilölle tuossa taannoin ja hän pisti myös viestin eteenpäin...

kiva että edes johonkin voi vaikuttaa vielä nykymaailmassa.
-Joorz-

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Geokätköily uudessa partio-ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Tervas » Ti 14.10.2008 8:19

Tuu-tikki kirjoitti: Jahas, jossain on mun valitus kuultu, ja ainakin ohjelman wikisivuilla aktiviteetin tekstiin on korjattu muodoksi geokätköily. Taitaa tosin mennä seuraavalle uudistuskierrokselle aktiviteetin varsinaisen nimen muokkaus.
Wikitekstiä voi muokata kuka tahansa mutta otsikkoon en pystynyt kajoamaan.
"Syyllinen" olen siis minä, ei partiokenraalit. :|
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”