Kätkösi on ihan paska

Yleistä keskustelua kätköilystä
geohansu
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 05.06.2009 8:32

Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja geohansu » Ma 26.07.2010 18:16

Kätkö oli liian helppo(/vaikea), kätköpaikka ei ollut hienolla paikalla, purkin kiinnitystapa oli tosi vaisu, kätkössäsi ei ollut mitään elämää suurempaa ideaa, Kätköesittely oli ihan hanurista(/puuttellinen). Miksi sinun pitää tehdä tämmöisiä kätköjä, jota minun pitää vaivautua etsimään-sinun pitäis tarjota mulle kyllä korvausta bensasta. Vali vali.

Joo kiitos palautteesta. Arkistoisin paskakätköni muuten mutta siitäkin tulee sanomista, joten teen vain harakirin. Koettakaa pärjätä...

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Lokkaajasi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ma 26.07.2010 18:24

Nyt on kyllä kyseessä ennemminkin tilanne: »Lokkaajasi on ihan paska». Ei kannata hermostua....
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja pailakka » Ma 26.07.2010 19:02

Siinähän ne vaihtoehdot suurinpirtein onkin jos palautetta tulee. Joko purkki arkistoon tai sitten harakiri

0skari
Viestit: 68
Liittynyt: Pe 20.11.2009 9:14

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja 0skari » Ma 26.07.2010 20:13

.
Viimeksi muokannut 0skari, To 01.03.2012 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

santtu
Viestit: 170
Liittynyt: To 21.06.2007 18:44

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja santtu » Ma 26.07.2010 20:41

Katsoin muutamia lokkauksia, ei ainakaan niissä ollut mitään erityistä, normaalia kommentointia!? Ehkä joku hakija on ollut vähän väsähtänyt tai huumorituulella, mutta itsepä reissuun lähti. Kuvauksissakaan ei luvattu mitään erityistä, vaikka hienoja muistomerkkejä ja paikkoja varmaan ainakin osa piiloista esitteli. Ja ainakin alueen lomanviettäjilläkin on haettavaa, kätköilijöitä poikkeaa alueella. Ehkä kuvauksia kehittämällä kätköilykokemuskin vahvistuisi, mutta aina on terveellistä liikkua luonnossa. Tosin yhä enemmän hienotkin kuvaukset menevät hukkaan, kun ladataan pelkät tradit pelkkinä koordinaatteina ja itku pääsee, jos on hyttysiä tai metrin heitto...

jorse
Viestit: 42
Liittynyt: Ti 05.01.2010 21:51

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja jorse » Ma 26.07.2010 20:56

Meitsistä toi "kätkösi on ihan paska" on aivan hyvä vakiokommentti siinä missä joku KK:kin.

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Ma 26.07.2010 21:25

Kiitos ideasta!!! Alankin suunnitella "Suomen paskin"- kätköä. Se on tietenkin kaikkien sääntöjen mukainen, mutta muuten mahdollisimman inhottava... :)
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

keltsi
Viestit: 33
Liittynyt: Ti 14.07.2009 11:17

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja keltsi » Ma 26.07.2010 21:29

Kätkö voi olla ihan peruskätkö, helppo ja kaikkien halukkaiden löydettävissä. Niihin ei kuitenkaan kaipaisi mitään "oliko tämä nyt esittelemisen arvoinen paikka/asia/jne"-kommentteja. Jos ei miellytä, niin ei ole pakko hakea...

geohansu
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 05.06.2009 8:32

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja geohansu » Ma 26.07.2010 21:36

No joo en mä nyt tätä niin vakavasti ota mutta näköjään joittenkin mielestä tarvitsisi ottaa todella vakavasti. Olempa varmaan itsekin sortunut herkkään arvosteluun- nyt osaan ehkä itsekin arvostaa kaikenlaisia kätköjä.. :lol:

Avatar
Reform7
Viestit: 162
Liittynyt: Su 23.05.2010 18:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja Reform7 » Ma 26.07.2010 21:52

Itsekkin omien kätköjeni myötä osaan antaa ja ottaa arvostelun paremmin vastaan :D
"Ei se siel oo" --> "Oho oliki"

Avatar
MooseM
Viestit: 215
Liittynyt: To 21.12.2006 17:15
Paikkakunta: Hattula,Kanta-Häme

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja MooseM » Ma 26.07.2010 22:14

Tonny0909 kirjoitti:Kiitos ideasta!!! Alankin suunnitella "Suomen paskin"- kätköä. Se on tietenkin kaikkien sääntöjen mukainen, mutta muuten mahdollisimman inhottava... :)
Älä suotta,sullahan on niitä jo :lol:

juhata
Viestit: 29
Liittynyt: Ti 27.10.2009 0:49

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja juhata » Ma 26.07.2010 23:12

viikonverran näitä tämän kyseisen alueen kätköjä poimin ja ei voi muutakun kiitellä geohansun aktiivisuutta kätkön tekijänä.. kyllä siinä itsekin kovilla olin maastopyörällä ja jalkaisin kun oli hiukan vaativampaa maastoa mihin oli tottunut.. tai ehkä vika oli vaan minun idiot trailien =) ainakin hyvin sai kuntoiltua lomareissulla kun kävi nelisenkymmentä purkkia hakemassa täällä. kiitos kätköistä geohansu!

Avatar
Pek47ka
Viestit: 363
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:34
Paikkakunta: Nummela (maalaiskunnan sivukylä)

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja Pek47ka » Ti 27.07.2010 7:08

MooseM kirjoitti:
Tonny0909 kirjoitti:Kiitos ideasta!!! Alankin suunnitella "Suomen paskin"- kätköä. Se on tietenkin kaikkien sääntöjen mukainen, mutta muuten mahdollisimman inhottava... :)
Älä suotta,sullahan on niitä jo :lol:
Tuossa inhottavuudesta puheenollen minulla on ainakin lokkauksien perusteella jo yksi aika inhottava kätkö. Tämän voisin laittaa kilpailuun inhottavimmasta kätköstä. :lol: :lol: :mrgreen:

Avatar
SirAvidius
Viestit: 122
Liittynyt: Su 11.07.2010 19:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja SirAvidius » To 29.07.2010 9:53

Joo-o.. Mun mielestä ei oo mitään välii onko kätkö kenties helppo, vaikea ne.. Kätkö mikä kätkö :lol:

Omiin kätköihin tulee huonoja kommentteja, koska ne ovat paria lukuunottamatta surkeita. Silti kestän kommentit ja yritän tehdä tarvittavat muutokset. Tähän mennessä olen muuttanut jo kaksi kätköä..

Mutta joo, jos tahtoo tehdä vaikka sarjan nimeltä: Surkeimmat kätköt.. Se sopisi hyvin, mutta kyllä se kommaaja on ollut se *****.

- SirAvidius
Kaksitoista-vuotias jatkaa geoseikkailuaan!!!

AFTM#4
Viestit: 484
Liittynyt: To 23.07.2009 21:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja AFTM#4 » To 29.07.2010 20:29

Tonny0909 kirjoitti:Kiitos ideasta!!! Alankin suunnitella "Suomen paskin"- kätköä. Se on tietenkin kaikkien sääntöjen mukainen, mutta muuten mahdollisimman inhottava... :)
Siis merkillisiä puita lisääkö?....ei hitto? voi... vi

Avatar
Jos1978
Viestit: 75
Liittynyt: Pe 28.05.2010 14:33
Paikkakunta: Raahe

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja Jos1978 » To 29.07.2010 20:47

geohansu kirjoitti:Kätkö oli liian helppo(/vaikea), kätköpaikka ei ollut hienolla paikalla, purkin kiinnitystapa oli tosi vaisu, kätkössäsi ei ollut mitään elämää suurempaa ideaa, Kätköesittely oli ihan hanurista(/puuttellinen). Miksi sinun pitää tehdä tämmöisiä kätköjä, jota minun pitää vaivautua etsimään-sinun pitäis tarjota mulle kyllä korvausta bensasta. Vali vali.

Joo kiitos palautteesta. Arkistoisin paskakätköni muuten mutta siitäkin tulee sanomista, joten teen vain harakirin. Koettakaa pärjätä...
Mistä kätköstäsi on tässä kyse ?
DNF

Avatar
Team Papu
Viestit: 62
Liittynyt: Ke 20.05.2009 11:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja Team Papu » Pe 30.07.2010 1:19

Meidän tiimilläkin on jo jonkin verran kokemusta omien kätköjen tekemisestä ja siten palautteen saamisesta - olen huomannut, että koskaan ei voi miellyttää kaikkia (niinkuin ei kai muussakaan elämässä :wink: ) ja vähitellen olen tullut selvästi "immuunimmaksi" ikäville kommenteille. Jos niitä tulee kymmenkunta peräjälkeen samasta purkista, niin ehkä sitten alan miettiä ko. purkin fiksaamista paremmaksi.
Geokätköilykyselyssä joku vastasi, että "miten tahansa hankala on kätkölle pääsy ja löytäminen olleetkaan, niin kaikki unohtuu suunnilleen sillä hetkellä kun purkki löytyy ja tulee riemuisa löytymisen ilo eli ei ole hyviä tai huonoja kätköjä, on vain erilaisia!" Sanoisin, että tuo oli niin positiivinen ajattelutapa, että suosittelisin kaikille - itse myös yleensä unohdan jopa pahimmat pöljänpolun koettelemukset heti kun purkki on hyppysissä - oli sitten hieno tai vaatimaton sellainen.

Eli sopii tehdä minun puolestani niitä "paskojakin kätköjä" ja yritetään olla suvaitsevaisia - tämä on niin huippuhieno harrastus anyway!
"In those moments of great challenge, your darkest days, usually the breakthrough or blessing is right around the corner."

Avatar
Catra84
Viestit: 73
Liittynyt: Su 26.10.2008 14:03
Paikkakunta: Turku

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja Catra84 » Pe 30.07.2010 21:51

Kuis monen tulis lähdettyä monen tunnin lenkille ilman gepsiä?? Ite en ainakaan viittis kiipeillä mäkiä ylös ja alas ilman odotusta löydöstä. Täällä Turun suunnalla on yks kätkön tekijä, jota tulee kyllä soimattua aika usein kontatessa kivi*****, mutta silti taas kerran kyllä kiitän ihan jokaista kätköntekijää.. On meillä aikas kiva harrastus!! :mrgreen: Kiitos ja anteeks.. :wink:

Avatar
Finyoyo
Viestit: 85
Liittynyt: Ke 01.10.2008 21:15
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja Finyoyo » To 19.08.2010 20:11

geohansu kirjoitti:Kätkö oli liian helppo(/vaikea), kätköpaikka ei ollut hienolla paikalla, purkin kiinnitystapa oli tosi vaisu, kätkössäsi ei ollut mitään elämää suurempaa ideaa, Kätköesittely oli ihan hanurista(/puuttellinen). Miksi sinun pitää tehdä tämmöisiä kätköjä, jota minun pitää vaivautua etsimään-sinun pitäis tarjota mulle kyllä korvausta bensasta. Vali vali.

Joo kiitos palautteesta. Arkistoisin paskakätköni muuten mutta siitäkin tulee sanomista, joten teen vain harakirin. Koettakaa pärjätä...
Juupajuu. Tästä edelleen sovellettu juttu on sitten, että mennään naapurikaupunkiin tai jopa vähän kauemmaksi ja uiduillaan sitten purkeille siellä. "Kaik on meillä paremmin... meil on sentään (purkitettu) sahat ja myllyt. Aina paistaa aurinko (/ei ole liian kuumaa) ja uimavesi on lämmintä (/kirkkaampaa tai ainakin rannoissa vähemmän kiviä... tai ainakin ne kivet on paremman värisiä). Toisin on täällä minne olen joutunut nyt purkkeja etsimään... toivottavasti viimeistä kertaa. Koordit heittää viisi (/kuusi) metriä, kätköt on kiven alla (/ei ole kiven alla), paikat on tyhmiä (/itsestäänselviä), vettä sataa (/on pilvistä), ihmiset ei katso (/katsoo liiaksi) silmiin, jne, jne. Sitten vielä pokerilla privaviestinä kätköntekijälle että "oikeat koordit on nämä... siirrä puolimetriä etelään".

Ainakin omasta mielestä homma menee siten, että kun kylään mennään niin turha siellä on emännälle alkaa kuittailemaan että "onpas teillä likaiset ikkunat!" Fiksumpaa on kiltisti vaan kiittää kahvista ja pullasta sekä sitten poistua takavasemmalle (vaikka se pulla vähän kuiva saattaisi ollakin). :roll:
Finyoyo

Avatar
MooseM
Viestit: 215
Liittynyt: To 21.12.2006 17:15
Paikkakunta: Hattula,Kanta-Häme

Re: Kätkösi on ihan paska

Viesti Kirjoittaja MooseM » To 19.08.2010 21:44

Finyoyo kirjoitti:Ainakin omasta mielestä homma menee siten, että kun kylään mennään niin turha siellä on emännälle alkaa kuittailemaan että "onpas teillä likaiset ikkunat!" Fiksumpaa on kiltisti vaan kiittää kahvista ja pullasta sekä sitten poistua takavasemmalle (vaikka se pulla vähän kuiva saattaisi ollakin). :roll:
Heh,oiva vertaus :lol: :lol: Rusinat ja raesokerit on hienostelua,mutta on se sellainenkin juttu että se pulla saattaa olla seuraavallakin kerralla kuivaa ilman hienovaraista siivun kastamista :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”