Kätköt iPadista Garmin GPSMAP64s:ään
Kätköt iPadista Garmin GPSMAP64s:ään
Olen yrittänyt löytää keinoa saada kätköt ladattua iPadista Garmin GPSMAP 64s:ään mutta toistaiseksi tuloksetta.
Osaako joku täällä neuvoa miten onnistuu jos onnistuu?
Osaako joku täällä neuvoa miten onnistuu jos onnistuu?
Re: Kätköt iPadista Garmin GPSMAP64s:ään
Itse teen kätkökorit fi:n puolella ja lataan tiedostot Lataukset-kansioon. Olen hankkinut Gigantista kaapelin jonka toinen pää käy iPadiin ja toinen omaan Garminiin. Tiedostot apissa valitsen tiedostot jotka haluan siirtää Garminiin. Alareunasta valitsen Siirrä ja vasempaan reunaan ilmestyy kansiot joihin tiedostot voin siirtää. Myös Garminin kansiot ilmestyvät sinne, kun olen yhdistänyt kaapelilla laitteet toisiinsa. Tosi kätevää.
Comin puolen listat lataan sitten tietsikalla kun niitä en ole onnistunut iPadin avulla siirtämään.
Comin puolen listat lataan sitten tietsikalla kun niitä en ole onnistunut iPadin avulla siirtämään.
Kiitos! Täytyy tutkia lisää.
Jos kätköt ovat iPadilla GPX-tiedostona ja iPadissa on Bluetooth, GPX:n saanee lähetettyä Bluetoothilla GPSMAP 64s:ään langattomasti. GPX-tiedoston luonti siirtoa varten sitten riippuu siitä, mitä kätköilysovellusta iPadissa käytät.
Ok. Olen yrittänyt bluetoothin kautta GC comista, mutta ilmeisesti väärä tiedostomuto? Mikä mahtaa olla semmoinen sovellus jossa kätköt GPX:änä?
Bluetooth on vain puhelimen ilmoituksien näyttämiseen gepsissä. Ei sitä kautta muuta dataa saa siirtymään vaikka haluaisin itsekin sen tempun tehdä.
Garminin kaikissa niissä GPS laitteissa joissa on langattomat ominaisuudet, voi siirtää laitteelta toiselle yksittäisiä kätköjä.
Garminin kaikissa niissä GPS laitteissa joissa on langattomat ominaisuudet, voi siirtää laitteelta toiselle yksittäisiä kätköjä.
if it ain't broke, don't fix it