12.3. haksu10:n synttärit
- Haaskalintu
- Viesti:
12.3. haksu10:n synttärit
Synttärilahjaideoita? Kerätäänkö rahaa ja ostetaan jotain isompaa vain laitetaanko vain sponsoria tulemaan?
Onko muuten nimesi jo täällä?
Re: 12.3. haksu10:n synttärit
Niin ilman Haksua meillä saattas kaikilla olla ihan oma elämä et Damn You.
Täältä tulee parikymppiä joko lahjaan tai sitten sponssina riippuen siitä, mihin tämä johtaa...
"Mä mitä etsin yhä vaan, tuskin sitä saan.
Vaikka mysteeri tää, mysteeriks jää,
Läpi metsät samoan ja mä kunnaat koluan, niin jatkaa haluan. "
-Yö
Vaikka mysteeri tää, mysteeriks jää,
Läpi metsät samoan ja mä kunnaat koluan, niin jatkaa haluan. "
-Yö
Juu,
eipäs hössötetä mun synttäreiden kanssa... vaikka täydet paukkuukin niin synttärin vietän (yllätys yllätys) koodia väännellen eli shampanjaa ei tule litkittyä taikka muuten juhlittua
Perjantai on toki varattu mahdollisia yllätysvieraita varten joten jos täällä päin liikkuu niin kahvia on tarjolla, joskin aina muulloinkin Haksulandian kahvinkeitin kyllä palvelee joten tältäkään osin ei mitään uutta taivaankannen alla
eipäs hössötetä mun synttäreiden kanssa... vaikka täydet paukkuukin niin synttärin vietän (yllätys yllätys) koodia väännellen eli shampanjaa ei tule litkittyä taikka muuten juhlittua
Perjantai on toki varattu mahdollisia yllätysvieraita varten joten jos täällä päin liikkuu niin kahvia on tarjolla, joskin aina muulloinkin Haksulandian kahvinkeitin kyllä palvelee joten tältäkään osin ei mitään uutta taivaankannen alla
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Groundspeakin synttärilahja? !!haksu kirjoitti:10.3.2010 22:30 Lokien seuranta päättynyt
Groundspeakin (geocaching.com) tekemistä muutoksista johtuen reaaliaikainen lokien seuranta on päättynyt. Myöskään etusivulla olevien uusien kätköjen Löytämättä -tiedot eivät päivity reaaliajassa vaan 1-2 vuorokauden kuluessa loggauksesta. Muutkaan reaaliaikaisia loggauksia vaativat palvelut eivät toimi.
Minun kännyhälysaldon saat pitää synttärilahjana
Toisaalta siellä on niitä PQ-talkoita menossa, että tilanne saattaa vielä normalisoitua.
-stebu
Kännyhälyt toimivat edelleen, luojan kiitos niihin olen saanut rakennettua apiliityntää käyttävän purkan joten edes gc.com:n ei pitäisi pystyä sitä rikkomaan... tai no...stebu kirjoitti:Minun kännyhälysaldon saat pitää synttärilahjana
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Minulla ainakin näyttäisi recent logs -sivu gc.comissa pelittävän, lieneekö ollut joku tilapäinen vika vai haetaanko "reaaliaikaiset lokit" jostain muusta paikasta?
Juu, tuo toki toimii... nooh, pistin sen käyttöön jotta ilmenee miksi tuosta mitään hyötyä oleStone'5 kirjoitti:Minulla ainakin näyttäisi recent logs -sivu gc.comissa pelittävän, lieneekö ollut joku tilapäinen vika vai haetaanko "reaaliaikaiset lokit" jostain muusta paikasta?
Edit: tosiaan nyt jotkut lokit tulevat läpi riippuen aivan siitä miten maailmanlaajuisesti väki loggaa. Viikonloppuna oletettavasti suurin osa lokeista jää tulematta loggausmäärästä ja geocaching.com -palvelun hitaudesta johtuen joten ei kannata siis minulle lähettää sähköpostia jos lokeja puuttuu
Eipä näyttäisi olevan pelkästään .fi n ongelma tuo lokien puuttuminen. Viimeksi eilen huomasin noissa viimeisissä lokeissa, että meidän kätköllä oli käyty. S-postia gc.com ei ollu siitä lokista kuitenkaan lähettänyt. Eikä ole ensimmäinen kerta.
Paljon Onnea haksu10!!
Kiitokset! Joku sentään muistiSkyFly84 kirjoitti:Paljon Onnea haksu10!!
- GeoScoutJAE
Sydämelliset onnittelut myös täältä!SkyFly84 kirjoitti:Paljon Onnea haksu10!!
Tarkkuuslajeista kiinnostuneena en halua halkoa hiuksia vaan panen ne vähintään neljään osaan!
Kiitokset!GeoScoutJAE kirjoitti:Sydämelliset onnittelut myös täältä!SkyFly84 kirjoitti:Paljon Onnea haksu10!!
- Haaskalintu
- Viesti:
Kissa kiitoksilla elää. Sivusto vaan kiinni. Takaisin sitten kun kaikilla käyttäjillä on vähintään pronssinen pokaali.
Olin valitettavasti oikeassa säikeessä Haaskalinnun jäähyväiset
Onko muuten nimesi jo täällä?
Tehkää tästä sitten maksullinen palvelu niin ei tarvi kiukutella. Muistakaa, että haksu ei ole pyytänyt mitään, vaan jotkut toiset yrittää päteä ja kohottaa omaa egoansa järjestäessään noita avustuskeräyksiä.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/
- Kompassi2009
Hyvää syntymäpäivää haksulle.
Miksi vaadit sivustoa kiinni ja avattavaksi vasta kun pokaalii näkyvillä nikin vieressä??? Miten tämän sivuston sitten kätköilyä aloitteleva löytää? Nyt karkas mopedi pahasti... harmi, koska kyse kuitenkin alunperi ihan ok tarkoitus, mutta miten tässä näin kävi?...Haaskalintu kirjoitti:Kissa kiitoksilla elää. Sivusto vaan kiinni. Takaisin sitten kun kaikilla käyttäjillä on vähintään pronssinen pokaali.
Ja vielä kiitokset
Tässä on koittanut toipua tästä neljänkympin rajaviivan saavuttamisesta... vaikeaa mutta onneksi ei ole varaa ostaa harrikkaa...
Tässä on koittanut toipua tästä neljänkympin rajaviivan saavuttamisesta... vaikeaa mutta onneksi ei ole varaa ostaa harrikkaa...
Myöhästyneet onnittelut täältä kainuusta markokh:lta ja attem:ltä.